אלון חזן שחקנה לשעבר של אשדוד מונה למאמן זמני לנבחרת ישראל

אלון חזן שגדל ושיחק באשדוד בכל קבוצות העיר וכן בחיפה, הפועל ת"א ווטפורד האנגלית ואימן את מ.ס אשדוד, מונה למאמן זמני לנבחרת ישראל עד שימונה מאמן קבוע. חזן מאמן נערים ב', ייעמוד על הקווים במשחק החוץ של נבחרת ישראל מול קרואטיה ב-23 במרץ.

אלון חזן שגדל באשדוד ושיחק בכל הקבוצות בעיר ואף סיים את הקריירה שלו במועודן ספורט אשדוד, מונה למאמן זמני של נבחרת ישראל, עד שימונה מאמן קבוע.

חזן, מאמן נבחרת נערים ב' של ישראל, יעמוד על הקווים במשחק החוץ של נבחרת ישראל מול קרואטיה ב-23 במרץ (19:00 שעון ישראל, אצטדיון 'גראדסקי' בעיר אוסייק בקרואטיה).

עם פרישתו החל חזן את תפקידו כמנכ"ל של מ.ס אשדוד ולאחר עזיבתו של המאמן יוסי מזרחי, לבית"ר ירושלים, התמנה חזן למאמן הקבוצה.

חזן גדל באשדוד והחל לשחק כדורגל בקבוצות הילדים של הפועל אשדוד כשהיה בן 16 עבר להפועל פ"ת, בעונת 1988/1989 חזר חזן להפועל אשדוד, קבוצת נעוריו, אשר שיחקה באותה העונה בליגת המשנה, וכעבור עונה חזר לקדנציה נוספת במדי הפועל פתח תקווה. חזן עבר למכבי חיפה איתה זכה באליפות ובגביע המדינה, משם להפועל ת"א וחזר לעירוני אשדוד. שיחק בקבוצת ווטפורד ועלה איתה לליגה הבכירה באנגליה, הפרמייר ליג. אח"כ חזר למ.ס אשדוד שיחק 5 שנים וסיים איתה את הקריירה כשחקן.

 

"אני גאה תמיד לעמוד לרשות נבחרת ישראל, גם אם זה רק להופעה אחת", אמר חזן. "כשחקן עבר אני מרגיש גאווה לשרת שוב את המדינה. אני מקווה שכולנו יחד נעשה את הכל על מנת להציג משחק טוב מול נבחרת אירופאית ברמה גבוהה מאוד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך