הטעות הקטנה שהסגירה את הרומן של הבעל

גבי היה בטוח במאת האחוזים שאישתו לעולם לא תגלה על הרומן שלו עם הבלונדינית הצעירה והלוהטת, אך טעות אחת קטנה שעשה.. הפילה אותו
בחור יושב על הדשא עם פנים מטושטשות

קארין (שם בדוי) הגיעה למשרדים שלנו כשהיא חיוורת וכחושה. "ירדתי בשבועיים 7 קילו, אני יודעת שהבעל שלי גבי מנהל רומן", היא אמרה לי כשעיניה זזות מצד לצד, ומסגירות את חוסר המנוחה שלה. העיניים היו שקועות וכבויות, רמז ללילות ארוכים של בכי בלתי פוסק.

קארין בהלם מוחלט כי היא ראתה בגבי הבעל המושלם, והאבא האידיאלי לשלושת ילדיהם. "אני מחוברת לגבי כמעט 20 שנה, הוא בעצם גידל אותי מגיל 16 ועד היום. הייתה בנינו מערכת יחסים מדהימה של כבוד ואמון, גבי מעולם לא בגד בי, אני יודעת את זה ולא חיה באשליות. רק בחודשים האחרונים הראש שלו הסתובב", הוסיפה ואמרה קארין.

קארין הניחה על השולחן את דף חשבון הוויזה של בעלה, בו מופיעה עסקה של קניית תכשיט מרשת ידועה ויקרה, בסכום של 5,500 שקל. בהתחלה חשבה כי גבי מתכוון לעשות לה "הפתעה" ביום הנישואין שלהם. כשזה עבר ללא שום מתנה יוקרתית, כבר התפוצצה ושאלה אותו, אז גמגם וענה במבוכה, סיפר סיפור כי קנה לחבר שלו שרצה להפתיע את אשתו והחזיר לו כסף בתמורה. בקיצור, שניהם ידעו שהוא שיקר.

קארין הייתה חכמה והמשיכה להתנהג כרגיל עד שפנתה אלי. "אני רוצה הוכחה חד משמעית שהוא בוגד בי, אני לא אעזוב את גבי, אלא רק אם אדע שיש כאן סיפור אהבה אמיתי. אני כבר מוכנה לקבל מעידה חד פעמית, אבל לא רומן עם סיפור אהבה, זה ישבור לי את הלב", היא אמרה בקול חנוק.

ניסיתי להרגיע את קארין, קיבלתי כמה פרטים על אופי העבודה של בעלה, השעות בהן הוא נעדר מהבית ועוד כמה פרטים שעזרו לי לגבש את אופי המעקב. יום חמישי הוא הערב החופשי של גבי לאורך שנים, ובדרך כלל היה מבלה עם חברים בתל אביב. חיכיתי מחוץ לבית בחמישי בשעה עשר בלילה, ולקראת עשר וחצי גבי עלה על הרכב החדיש שלו, ובתחילה זה נראה די שגרתי לאחר שאסף חבר. השניים עשו את הדרך ליציאה הצפונית של אשדוד, ועלו על הכביש המהיר לתל אביב. הם הגיעו לאזור הבילויים בנמל ת"א, החנו את הרכב וצעדו לעבר אחד המועדונים. בכניסה נראו שתי צעירות בלונדיניות, עולות מחבר העמים, שנראו כמו מיליון דולר, "מתוקתקות" מכף רגל ועד ראש. גבי מיהר להיצמד לאחת מהן, וזו לא התביישה לנשק אותו ארוכות לעיני כולם. הארבעה נכנסו למועדון, ושם צילמנו אותם רוקדים צמוד-צמוד, שותים ורוקדים. לקראת שתיים בלילה הארבעה יצאו מהמועדון ונסעו למלון שמשכיר חדרים לפי שעות, ברחוב הירקון בתל אביב. רק לאחר שעתיים של חגיגה גבי יצא מהחדר כשהוא לבוש בסרבול, החולצה פתוחה והוא מחייך כאילו זכה בטוטו.

מהר מאוד הבנתי שיש כאן בילוי קבוע של גבי והחבר הטוב עם שתי צעירות שמחפשות "ספונסרים", כאלה שניתן לקבל מהם מתנות, כסף ופינוקים. גבי קנה לה שרשרת זהב, ומשום מה לא נזהר כאשר שילם בוויזה הפרטית. בדרך כלל הוא עשה זאת בויזה של העסק, שם החשבון לא מגיע לבית. הטעות הזו למעשה חשפה את הרומן שלו, שהיה מבוסס על אינטרסים בלבד. זה בדיוק מה שקארין רצתה לשמוע, ולאחר שעימתה אותו עם סרטי הצילום שלנו ועם כל מה שהיא יודעת, גבי הבטיח לחזור למוטב, התנתק מנערת השעשועים שלו וחזר להיות בעל אוהב, עד למעידה הבאה…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך