אליה סאנשיין

אליה סאנשיין (21), חייל משוחרר, נהנה מאוד לעסוק כמפיק מוזיקלי, ובכלל נהנה מאוד להתעסק בכל מה שקשור למוזיקה. משפט שהוא מרבה להשתמש בו: "סיפורו של אדם הצועד לפנים מסתיים במבט לאחור".

דמות מופת או ממי אתה מקבל השראה?
"אני מקבל השראה מהרבה מקומות, בין אם זה דמויות אנושיות שאני מכיר לבין סרטים טובים. אין לי דמות ספציפית, אני אוהב לחקור את הדרך של אנשים מצליחים, וזה עוזר לי להבין שלא תמיד הכל טוב, וכדי להגיע למטרה צריך לעבוד יותר קשה ממה שחשבתי".

עבודה/יצירה שאתה גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"קלטת אבודה", האלבום הראשון שלי בעצם. הוא מספר בעיקר על דרך, על עליות וירידות ועל חיים של נער מתבגר. בין לבין ניתן לקשר כמה שורות לאהבה וכל מה שאנו עוברים ביום יום".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"קשה לי להגיד לך איפה אני רואה את עצמי בעוד עשור, אבל אני יכול להגיד שלא משנה איפה אהיה, זה יהיה מלווה במוזיקה. בתור חייל משוחרר אני פחות ממהר ללכת לתדלק מכוניות תמורת בונוס כלשהוא. החלטתי שלא משנה מה יקרה, אני לא עובד ב"עבודת יום", אלא אם כן היא קשורה למוזיקה. כרגע אני עובד על פיתוח קריירת אומן עצמאי, אבל גם לימודי סאונד וטכנאות הקול באופק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך