משחק ישיר לאשדוד היום על המקום בפליאוף העליון

היום שני (19.15, באוניברסיטת ת"א), תתארח הפועל אשדוד למשחק חוץ, בליגת העל בכדוריד, אולי החשוב ביותר שלה עד כה, מול החמישית אס"א ת"א, שנמצאת מקום מתחת לאשדוד. למשחק הזה יהיו השלכות על הפליאוף העליון. אשדוד לא יכולה להפסיד במשחק הזה. יותם טל וגיל כרמין הפצועים, ייעדרו.

הפועל אלובין אשדוד תתארח היום, שני (19.15, אוניברסיטת ת"א) למחזור אמצע השבוע בליגת העל בכדוריד, אצל אס״א ת״א מהמקום החמישי, אחת היריבות הגדולות ביותר על המקום בפליאוף העליון.

אם אשדוד, הרביעית, רוצה מקום בפליאוף העליון והיא רוצה, היא חייבת לנצח את אס"א, בוודאי לא להפסיד שם, בכדי לפחות לשמור על הסטטוס קוו, או לפתוח פער אם תנצח. אגב,  במפגש הקודם בין הקבוצות ידה של אשדוד הייתה על העליונה כאשר ניצחה את הכחולים במשחק חד צדדי.
כרגע, המצב בצמרת הטבלה, אשדוד מקום רביעי( משחק חסר) עם 20 נק׳, אס״א ת״א מקום חמישי עם 19 נקודות ומשחק עודף על אשדוד.
כאור ניצחון של אשדוד והיא יכולה לפתוח פער קטן מאס״א ואולי להוציא אותה ממלחמות המיקום 1-4 לקראת הפלייאוף. אז תישאר בתמונה הפועל ראשל"צ המתאוששת שנמצאת מרחק נקודה מאשדוד. קל מול אסא זה לא יהיה. זה בטוח. במשחק הזה תצטרך הקבוצה גם הקרבה של כל השחקנים, כי צפוי משחק חזק מאוד.
אשדוד מגיעה למשחק לאחר ניצחון בשיניים על מ.כ חולון ביום שישי האחרון והיא רוצה ליצור לעצמה רצף חדש של ניצחונות, אך זה לא יהיה פשוט בכלל מול הקבוצה הכישרונית של אס״א ת״א. יותם טל וגיל כרמין הפצועים ייעדרו באשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך