תעשו היסטוריה. היום חצי גמר גביע המדינה בכדורסל

היום, ייערך חצי גמר גביע המדינה בכדורסל, מול מכבי ראשל"צ (18.45, היכל מנורה.) אשדוד/באר טוביה תנסה לעשות היסטוריה ולעלות לראשונה לגמר. ג'ארד הומן הזר החדש לא נרשם למשחק גלאדנס כן. לאחר חצי הגמר יוחלט מה לעשות בעניינם. סוואן: במשחק הקודם לא קלעתי כמעט נקודות. תארו לעצמכם מה היה קורה אם הייתי קולע 6-8, היינו מנצחים"

היום, שני (18.45, היכל מנורה) תנסה מכבי אשדוד/באר טוביה לעשות היסטוריה ולעלות לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה בכדורסל. לפני זה יש לה רק עניין "קטן" אחד, לעבור את מכבי ראשל"צ מולה היא מתמודדת בחצי גמר גביע המדינה.

היו"ר יורם אסרף, יודע שבמשחק כזה לא רק המקצועיות מנצחת, אלא גם המחויבות ולכן ניפק את הכותרת: "צריך לבוא עם הלב והנשמה בכדי לנצח".

רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)
רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

לפני המשחק נערכה היום, ראשון, מסיבת עיתונאים ושני המאמנים והקפטנים, התייחסו למשחק.

מאמן אשדוד, צביקה שרף, אמר לפני המשחק מול ראשל"צ: "אני עדיין מתרגש להגיע למעמד הזה. 4 קבוצות רוצות לזכות בגביע ואנחנו נעשה הכל כדי לעשות את זה. למועדון מתפתח כמו שלנו זה חשוב להיות פה". הקפטן יהוא אורלנד הוסיף: "ראשל"צ קבוצה אתלטית ונהדרת שכיף לצפות בה, אבל גם לנו יש קבוצה מאוד מוכשרת".

מנגד, שרון דרוקר אמר: "זה כבוד גדול להיות בין 4 הקבוצות האחרונות בגביע. זה חלק מההתפתחות שלנו כמועדון, אנחנו ב-3 מסגרות וזה גובה מאיתנו מחיר, אבל זה גם כיף. השחקנים יתנו את המקסימום ועוד 10%. מכבי עדיין פייבוריטית, אבל נקווה שיהיו משחקים צמודים". ניצן חנוכי אמר: "לאשדוד יש שחקנים מסוכנים בכל העמדות. נצטרך לעצור את הגארדים שלה. אין משמעות לכושר שבו אנחנו נמצאים, זה משחק אחד ופחות חשוב מה היה לפני. אני אופטימי

המאמנים רוצים גביע. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
המאמנים רוצים גביע. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)

הזר ג'ארד הומן לא נרשם למשחק מאחר ואינו בכושר. בקבוצה הופתעו לגלות כי כושרו נמוך מאוד. מיקל גלאדנס יישחק. לאחר חצי הגמר יוחלט בעניינם, מי יישאר ומי יעזוב. ייתכן כי הומן יעזוב בגלל כושרו. באשדוד מנסים לארגן 110 אלף דולרים שיאפשרו להשאיר את שניהם.

הקפטנים וחבר. שני מימין יהוא אורלנד. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
הקפטנים וחבר. שני מימין יהוא אורלנד. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך