עוד דקה חולון. שער ניצחון בדקה האחרונה של ביטון קבע ניצחון 32:31 על חולון

דקה לסיום המשחק, מול חולון, בליגת העל בכדוריד, כבש רועי ביטון אולי את אחד השערים החשובים של הפועל אשדוד השנה וקבע ניצחון 32:31 לאשדוד. השער נתן לאשדוד את 2 הנקודות החשובות והשאיר אותה חזק בתמונת הפליאוף העליון. בשני משחק חוץ קשה מול אס"א ת"א.

דקה לסיום המשחק מול חולון, נראה היה שהפועל אשדוד תאבד נקודה בבית ותתרחק בעוד נקודה מהפליאוף העליון. אבל רועי ביטון במשחק הקרבה, כבש דקה לסיום את שער הניצחון הכל כך חשוב וקבע 32:31 לאשדוד והיא עוד בתמונת הפליאוף.

 הפועל ״אלובין ״ אשדוד מנצחת בשיניים את מ.כ חולון, אולי היריבה העיקשת ביותר של האדומים בתוצאה 32-31 ונושמת טיפה לרווחה אחרי ההפסד הכואב בשבוע שעבר בראשל״צ.
אשדוד ידעה כל השבוע שמחכה לה משחק קשה מאוד מול יריבה שכבר כמה עונות מצליחה למתוח את האדומים ואף לגבור עליה בכמה מהמשחקים. השחקנים הגיעו חדורי מטרה ונלחמו על המגרש במשך 60 דקות במשחק צמוד לכל אורכו. המחצית הראשונה התחילה צמוד כאשר אשדוד מצליחה לשלוט בקצב ואף לעלות ליתרון של 4 שערים אך חולון לא וויתרה ומצליחה בכל פעם לצמצם את התוצאה ולהישאר במשחק. 15-14 לאשדוד לאחר 30 דקות של משחק.
המחצית השנייה נפתחה גם היא באינטנסיביות גבוהה וסקור גבוה בשני צידי המשחק. רועי ביטון, הקיצוני המצוין של אשדוד בלט עם 9 שערים במשחק מצוין. טיאומר דודר (6 שערים) וישראל ביטרמן (4 שערים) בלטו אף הם עם יכולת טובה בהתקפה ובהגנה שמרו על יתרון קטן לאשדוד עד הדקה ה40 של המשחק. דדי פרץ, הפיווט של האדומים הורחק בדקה ה45 של המשחק לאחר הרחקה שלישית ל2 דקות וחיסרונו הורגש בעיקר בהגנה. חולון ניצלה זאת ואף עלתה ליתרון קטן 5 דקות לסיום 28-27 ודפיקות הלב בהיכל האדום נשמעו לכל עבר.
כאן נכנסה לתמונה הנשמה הענקית שיש בשחקנים האדומים של אשדוד והתקבלה החלטה שהנקודות נשארות בבית! דקה לסיום , התוצאה 31-31 , כדור של אשדוד, ומי אם לא ביטון הנפלא עם שער ניצחון 32-31 לאשדוד שמשאירה את האדומים במאבקי הצמרת הצמודים לקראת הפלייאוף.
הבקיעו לזכות אשדוד: רועי ביטון -9 שערים דודר – 6 שערים ישראל ביטרמן – 4 שערים דדי פרץ – 3 שערים עמרי קודמרו -3 שערים אלעד טלקר -3 שערים אלכס בוסיץ -2 שערים יוסי ביטרמן -2. 
ביום שני הקרוב תצא אשדוד, למשחק חוץ קשה מול מול הקבוצה אולי המפתיעה של העונה, אס״א ת״א למשחק שהוא בעיקר על התמקמות בצמרת ובפליאוף העליון.
שחקן הקבוצה אלעד טלקר מציע נישואין לבחירות ליבו...בנוכחות כל הקבוצה. (צילום: מני אלגריסי)
שחקן הקבוצה אלעד טלקר מציע נישואין לבחירות ליבו…בנוכחות כל הקבוצה. (צילום: מני אלגריסי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך