ברוך שובך. שער ובישול לאוחיון ב-0:2 על הפועל פ"ת

שער ובישול למשה אוחיון (ששניהם מכדורים חופשיים), במשחק הבית הראשון שלו מאז חזר לקבוצה ועוד מול הפועל פ"ת, שמתמודדת עם מ.ס אשדוד על אחד משני כרטיסי העלייה. בדקה ה-38 הוא העלה ל-0:1 בכדור חופשי ובדקה ה-58 הוסיף בישול לבלם ניבאלדו. אשדוד פ"ת פער בין 5 נקודות מפ"ת השלישית, ששחקנה פלורין אקים הורחק (90). זה היה משחקה השלישי בו ניצחה ברציפות ולא ספגה. ליגת העל נראית קרובה מתמיד.

ברוך שובך משה אוחיון. במשחקו הבית הראשון של אוחיון מאז חזר למ.ס אשדוד, הוא כבש שער והוסיף בישול, שניהם מכדורים חופשיים, בדרך לניצחון 0:2, על הפועל פ"ת, אחת הקבוצות הבכירות שמתמודדות עם אשדוד על כרטיס לעלייה לליגת העל.

אוחיון רגע לאחר כיבוש השער. (צילום: נתנאל פריאנטי)
אוחיון רגע לאחר כיבוש השער. (צילום: נתנאל פריאנטי)

פ"ת לא הייתה אותה פ"ת שגברה על אשדוד במשחק הקודם 2:3. היא נראית חלשה יותר, "שבורה" אם תרצו ולא מאמינה בעצמה. את זה ניצלה אשדוד עד תום.

חבורה של אשדודים שמחים בשער של אוחיון. (צילום: פבל)
חבורה של אשדודים שמחים בשער של אוחיון. (צילום: פבל)

אשדוד אולי למעט 10 הדקות הראשונות, שלטה במשחק. זה נגמר 2:0, אבל יכול היה להיגמר יותר. השחקנים של רוני אואט, היו ראשונים לכל כדור והשיגו ניצחון שלישי ברציפות וזהו גם משחק שלישי ברציפות שלא ספגו.

בדקה ה-38, אוחיון בעט כדור חופשי מ-20 מטרים פנימה. 20 דקות אח"כ הוא "גמר" את המשחק, עם בישול מדוד לבלם ניבאלדו שכבש בראשו. הפער גדל ל-5 נקודות, ליגת העל נראית קרובה מתמיד. בתוספת הזמן הורחק שחקנה של פ"ת פלורין אקים בצהוב שני. רק אקורד סיום עצוב לפ"ת.

שניר דורי סופג את השער של אוחיון. (צילום: פבל)
שניר דורי סופג את השער של אוחיון. (צילום: פבל)

באשדוד בלטו, השוער ג'רפי, הבלם ניבאלדו, המגן טום בן זקן, רועי בקל ומשה אוחיון. היתר הוסיפו משחק לחימה מלווה בכישרון הרב שיש לקבוצה. עוד מוקדם להגיד, אבל נראה כי אשדוד החלה היום את חזרה לליגת העל.

ניבלאדו חוגג את השני. (צילום: פבל)
ניבלאדו חוגג את השני. (צילום: פבל)

אשדוד: ג'רפי, בן זקן, ניבאלדו, סירושטיין, טובול, קינדה (מונד, 53), בקל (דוד, 83), אוחיון, אינברום (דיין, 69), אוחנה, עזריאל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך