שולדבראנד השווה את שיאו של יסיקביצ'יוס בשלשות – צפו

אחרי פתיחת עונה בינונית, יהונתן שולדבראנד ממכבי אשדוד/באר טוביה, הוא הדבר החם בקבוצה ואולי בכדורסל. הוא מוסיף הרבה כח לקבוצה. השבוע הוא השווה את שיא של שאראס בספרי ההיסטוריה בליגה הישראלית עם 8 מ-8 לשלוש וגם שיפר את שיא הקריירה שלו עם 27 נקודות נגד מכבי קריית גת (88:84), חצה את קו אלף הנקודות בליגה הבכירה. ביום שני שולדבראנד צריך להמשיך את המומנטום בחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ. עד אז,צפו בשיא השלשות של שולדבראנד.

יהונתן שולדבראנד הפך לאחד השחקנים הכי לוהטים בליגה. השבוע רשם "הויקינג" של מכבי אשדוד/באר טוביה ערב נדיר, כאשר בתוך פחות משעתיים קיבל את הפרס על תואר הישראלי המצטיין של חודש ינואר בליגת ווינר סל, שיפר את שיא הקריירה שלו עם 27 נקודות נגד מכבי קריית גת (88:84), חצה את קו אלף הנקודות בליגה הבכירה והשווה שיא ליגה.

שולדבראנד קלע 8 מ-8 מעבר לקשת ובכך השווה את שיאו של שרונאס יסיקביצ'יוס, שכבר במשחקו הרביעי בארץ קלע 8 שלשות ב-100% דיוק בניצחון בית של מכבי ת"א על הפועל ירושלים. הפורוורד שהופיע בעבר במדי נבחרת שבדיה ביורובאסקט, עשה לעצמו הרגל של מספר צליפות מבחוץ בפתיחת כל משחק וכבר ברבע הראשון קלע 4 שלשות. הוא סיים את המשחק עם 27 נקודות, כאשר פרט לשמונה השלשות הוסיף 3 מ-3 מקו העונשין.

עד השבוע, השיא העונתי היה שייך למתן נאור, שקלע 5 מ-5 לשלוש כבר במחצית הראשונה בניצחונה של הפועל "SP מצרפלס" ת"א על מכבי "Hunter" חיפה. שולדבראנד, חברו של נאור לקבוצה אשתקד, כבר קלע העונה ב-100% מדאון טאון, 4 מ-4 בניצחון הבית על מכבי "FOX" ת"א, הישג שרשם גם בר טימור בניצחון הפועל "בנק יהב" ירושלים על הפועל "הכשרה ביטוח" חולון.

אגב, מי שהיה קרוב מאוד לשיא אשתקד היה מרקז היינס, שקלע 7 מ-7 מבחוץ בניצחון מכבי ת"א על עירוני "דיזנגוף סחר" נס ציונה. סילבן לנדסברג, חברו לקבוצה, קלע בשני משחקים שונים 6 מ-6, כמו גם טוני קרוקר שעשה זאת במדי חולון נגד מכבי ת"א ולאמיין ווילסון מנס ציונה נגד הפועל "פתאל" אילת.


(באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך