במעמד צד אחד. 81:59 לאשדוד על רמה"ש

מחזור אחד לתום העונה ולפני פגרת הנבחרת, הביסה מכבי בן אשדוד את רמה"ש 81:59, כשהפער כבר עמד על מעל 30 נקודות. קארה ברקסטון עם 13 נקודות הוכיחה מעט מיכולתה. תרזה פלאיסנס הצטיינה.

בדקות האחרונות למשחק מול הרביעית רמה"ש, הכניס המאמן לרגע הסיטורי את האחיות התאומות הצעירות ששון יחד על המגרש, דבר שאינו רגיל. הפער עמד על מעל 30 נקודות, זה כבר אומר הכל.

המשחק היה במעמד צד אחד. רחוק ממשחק בין קבוצה במקום השלישי, אשדוד, לקבוצה במקום הרביעי, רמה"ש. רמה,ש, קלעה בשלושת הרבעים הראשונים יחד 38 נקודות. רק בגלל שהמאמן עדן ענבר נתן דקות משחק לכל הסגל (וטוב שכך עשה), הצליחה רמה"ש לקלוע ברבע השלישי 21 נקודות ולהציל, אולי, רק אולי, מעט מכבודה.

אשדוד נראית מצוין. קארה ברקסטון הזרה השלישית של הקבוצה, קיבלה יותר דקות מהמשחק מול ירושלים והראתה מעט מהיכולת המעולה שלה. 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. תרזה פלאיסנס מוניק, הייתה המצטיינת עם 16 נקודות, אבל אשדוד עם לויצקי, דורון, רייט, קלארק והספסל הארוך, בהחלט נראית טוב יותר מזו של ההפסד מול הרצליה, אותה תפגוש בסדרת הגמר.

עכשיו תצא הליגה לפגרת הנבחרת בת יותר משבועיים ואח"כ תחזור למחזור אחרון בליגה, אז תפגוש את האחרונה הפועל פ"ת.

קלעו לאשדוד: קלארק 19, פלאיסנס 16, ברקסטון ודורון 13 כ"א, לויצקי 10, רייט 6, לוקס ופרסלי 2 כ"א. שותפו: מ. ששון, ש.ששון, פלג, סלווין,

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך