חברת נמל אשדוד רכשה ציוד חדשני לטיפול בדליפות במיליון ₪

חברת נמל אשדוד ממשיכה במאמציה לשמור על הסביבה ולשם כך רכשה ציוד חדשני לטיפול בדליפות שנוסה בהצלחה בנמלים אחרים בעולם

מדובר בציוד שנותן מענה ראשוני לכל דליפה של נוזלים לים כגון שמן, דלק או חומרים אחרים. הציוד מורכב מחוסם באורך כ 35 מטרים שמספיק להקיף ולחסום סביב גוררת הקשורה לרציף, חבילה של 100 "חיתולים" לספיגת שמנים ודלקים – לשימוש על הרציף ובים, 6 שקים של 10 ק"ג חומר סופג שמנים ודלקים לפיזור על הרציף כדי למזער את גלישת החומר לים.

במהלך השבועות הקרובים צפויה החברה להעביר את עובדיה הדרכות ותרגולים בנושאי זיהום ים ומתן מענה ראשוני לזיהום. מהלך זה מצטרף למספר מהלכים נוספים ביניהם: מתן הנחה לאניות ירוקות (WPCI) , הקמה יחידה סביבתית, התייעלות אנרגטית, מדלים, משפך ירוק ועוד.

מיזם WPCI (היוזמה האקלימית של נמלי העולם) מאורגן על ידי ארגון המעגנות והנמלים העולמי IHPA. המיזם כולל חברות ספנות שרשמו את אוניותיהן הפולטות מזהמים בכמות נמוכה מהתקן שקבע ארגון הספנות הבינלאומי IMO. עד עתה נתנה חברת נמל אשדוד תמריץ כספי לאוניות מכולה ואוניות גלנוע והחל מהראשון בינואר 2016 מעניקה החברה תמריץ כספי גם לאוניות מטען כללי ונוסעים שנחשבות לאוניות נקיות ולא מזהמות (אינדקס 31 ומעלה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך