הפליאוף העליון בכדוריד עובר דרך חולון

היום, שישי (15.00) תארח הפועל אשדוד את חולון לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בליגת העל בכדוריד. אם אשדוד רוצה פליאוף עליון, היא חייבת לנצח את מי שנחשבה "הכבשה השחורה" של אשדוד. באשדוד יחסרו יותם טל, גיל כרמין הפצועים ואלכס בויסץ' שבספק אף הוא בגלל פציעה. הקהל חייב להגיע.

היום, שישי (15.00) במשחק הביתי, בליגת העל בכדוריד, מול מכבי חולון, יש ברירה אחת להפועל אשדוד – ניצחון. אם הקבוצה רוצה פליאוף עליון, היא חייבת לנצח, אחרת המקום הרביעי המוליך לפליאוף העליון, בסכנה.

אחר גלות של 5 משחקי חוץ , הפועל ״אלובין״ אשדוד חוזרת לארח בהר הגעש האדום את מ.כ חולון למשחק רותח וחשוב מאוד.  חולון תמיד הייתה היריבה שהאדומים התקשו לנצח. במחזור הקודם הנאחס נשבר ואשדוד ניצחה בשיניים בשנייה האחרונה מפנדל נהדר של רועי ביטון.

אשדוד חייבת את הניצחון בכדי להמשיך להתברג בצמרת הגבוהה של הליגה ולמרות הפציעות וחסרונם של שחקנים משמעותיים בסגל, כמו יותםטל גיל כרמין הפצועים. אלכס בוסיץ הסובל מפציעה בכתף, בספק אף הוא.

האדומים התכוננו במרץ למשחק ויעשו הכול בכדי לאסוף את הנקודות החשובות. לאחר התבוסה בשבוע שעבר מול האלופה מראשל״צ, האדומים חייבים לתקן את הרושם ולהראות שהיא בצמרת לא במקרה. המשחק יתקיים מחר בשעה 15:00 (שימו לב לשינוי השעה) בהיכל הספורט במקיף ט׳. אין צורך להגיד עד כמה הקהל חשוב בתמיכה ובעידוד לניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך