נפצע בתאונת דרכים קשה ותובע מחברת הביטוח 2 וחצי מיליון שקל

ד' (33) איבד שליטה על הרכב באזור תרוקמיא, התהפך והידרדר לתהום. כתוצאה מכך אובחן כי הוא סובל מכאבים בגב ובצוואר, מקרע בכליה שמאל וכן משבר בחוליות הצוואר

ד' (בן 33), תושב בת ים, נפגע בתאונת דרכים קשה, בשעה שאיבד שליטה על רכבו ותובע מחברת הביטוח למעלה מ-2,500,000 שקל. מכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות בא כוחו משרד עורכי הדין איגור גונטמכר ומאיר הילל-טבול מאשדוד, עולה כי התאונה התרחשה בשעות הערב באזור תרקומיא, על כביש מס' 35, כאשר לפתע איבד שליטה על הרכב, הרכב התהפך והדרדר לתוך תהום, דבר שהביא לפציעה רב מערכתית קשה.

ד' פונה באמצעות אמבולנס לחדר מיון במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים, שם אובחן כי הוא סובל מכאבים בגב ובצוואר, מקרע בכליה שמאל וכן משבר בחוליות הצוואר.

בכתב התביעה נטען ע"י משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול כי ד' ממשיך וימשיך לאורך יתרת ימי חייו לסבול ממצב נפשי ירוד, המאופיין בדיכאון, הפרעות קשות בשינה, מתח ולחץ נפשי, עצבות מתמשכת, התבודדות, פגיעה בתפקוד החברתי, הסתגרות, קושי ביצירת קשר, חוסר סבלנות, ממעט להתעניין במשפחתו, אובדן שמחת החיים, נמנע לצאת מביתו, ואף חש כי הוא תלוי בסביבתו ובזולתו.

עוד נטען כי חייו של ד' הפכו דלים ומצומצמים בפעילויות וכל ניסיון לעודד את רוחו עולה בתוהו וכי כתוצאה מהתאונה ד' נזקק ויזקק לסיעוד ועזרת הזולת (כולל משק בית, עבודות אחזקת בית וקניות) עד תום תוחלת חייו, וסביר שצורך זה יגדל עם התבגרותו עת ההשפעה התפקודית של פגיעותיו תגדל.

ובקצירת האומר לד' נגרמו וייגרמו הוצאות ניידות מיוחדות עד תום תוחלת חייו וכי התאונה ותוצאותיה מנעו ממנו לממש את יכולתו וכישוריו בתחום התמחותו, ששכר נאה בצדם. ד' הפך מאדם פעיל, דינאמי ובעל פוטנציאל לשבר כלי התלוי בחסדי הזולת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך