גביעים בלי הפסקה בלשכת ראש העיר…

קבוצות הייצוג של עיריית אשדוד בספורטיאדה התארחו בלשכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. חלק מהקבוצות זכו בגביעים בתחרות הספורטיבית המוכרת, והודו לד"ר לסרי על התמיכה לאורך כל הדרך

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שמח לארח בלשכתו את קבוצות הייצוג של אשדוד בספורטיאדה המסורתית שהתקיימה באילת. הקבוצות הייצוגיות של אשדוד זכו בספורטיאדה להישגים מרשימים והגיעו למפגש עם שלל גביעים ותארים. אוהד יפרח, מרכז הפעילות הספורטיבית, הסביר לד"ר לסרי כי ענפי הספורט שייצגו את העירייה בספורטיאדה האחרונה היו קט-רגל, פולו קיאק ולראשונה בעיריית אשדוד השתתפה גם קבוצת הכדורשת נשים, ענף חדש שזוכה לפופולריות רבה, אשר הוקמה ביוזמתה של יו"ר הועד איריס נפתלי.

כל הקבוצות ייצגו את העירייה בכבוד וזכו כאמור להישגים יפים. קבוצת הקטרגל וקבוצת הפולו קיאק זכו בגביעים במשחקים שנערכו באילת. קבוצת הכדור רשת , שזכתה באליפות הליגה המקומית למקומות עבודה באשדוד ולראשונה ייצגה את העירייה באילת, הפגינה כושר משחק טוב ורק בגלל חוסר ניסיון וקצת מזל לא עלתה לשלב חצי הגמר.

קבוצת הקט-רגל עלתה לשלב הגמר בו התמודדה נגד קבוצת "טרה" מבאר שבע. המשחק הסתיים ללא הכרעה, בתוצאה 1:1, והוא הוכרע בפנדלים בו גברה קבוצת הקט רגל של עיריית אשדוד בתוצאה 3-4, תוצאה אשר העניקה לה את הגביע.
קבוצת הפולו קיאק, בחיזוקו של מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, שהפגין כושר משחק מצוין, עלתה לשלב אלוף האלופים בו גברה על קבוצת אלת"א וזכתה בגביע אלוף האלופים. בנוסף זכתה הקבוצה בשני גביעים נוספים, האחד כאשר סיימה במקום השני בבית והשני במרוץ השליחים הקבוצתי.

ד"ר לסרי, אשר הטמיע את הפעילות הגופנית כערך נעלה ורב חשיבות בחזון ראש העיר לעיר בריאה, זימן ללשכתו את הקבוצות שייצגו את העירייה באילת ואת חברי הוועד. הוא שיבח ועודד את פעילותם ואת הישגיהם בספורטיאדה האחרונה ובליגה למקומות עבודה, והודה להם על העלאת המודעות לפעילות גופנית, כמו גם הכבוד שהם מנחילים לעיר ולארגון.

יו"ר וועד העובדים איריס נפתלי, הודתה לראש העיר על התמיכה שלו ושל הנהלת העירייה, וסיפרה שחוץ מהקבוצות שייצגו את העירייה באילת יש גם את קבוצת הבאולינג נשים ואת קבוצת הכדורסל שחידשה לאחרונה את פעילותה, כך שגם עיריית אשדוד כארגון תורמת את חלקה לביסוס חזון ראש העיר בתחום הספורט. בימים אלו מתחדשת העונה המקומית בליגה למקומות עבודה, מה שמלמד כי מחזור הפעילות אינו מסתיים וכבר נכנס לפעילות חדשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך