הרב יעקב גאגולאשוילי התארח בשיעורו של הרב הראשי

רבי יעקב גאגולאשוילי, רב הקהילה הגיאורגית, התקבל בחביבות רבה בשיעורו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף הרב הראשי לישראל באשדוד

במעמד קהל רב התקיים שיעורו של הרב הראשי לישראל רבי יצחק יוסף הרב הראשי לישראל בבית הכנסת 'אחות ישראל' ברובע יא' באשדוד. בתחילה נשא דברים הרב יוסף שיינין רב העיר, והזכיר את הזכות לבואו של הרב הראשי לעירנו וקידם בברכת ברוכים הבאים את הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

עם בואו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, הקהל קם על רגליו וקיבלו בשירה ובשמחה, לפני תחילת השיעור ביקש הראשון לציון להושיב לצידו את הגאון רבי יעקב גאגולאשוילי רבה של יוצאי גיאורגיה בארץ וראש כולל להוראה "אוהל יעקב יוסף" וחבר לשכת הרבנות הראשית.
במשך כשעה מסר שיעור הרב יצחק יוסף בהלכות שבת בדיני מוקצה, תוך כדי שהביא את פסקיו של אביו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בדבריו הזכיר את חשיבות כתיבת חידושי תורה וגם אם יש דעה אחרת, אפשר לחלוק אך בכבוד ובדרך ארץ.

בסיום השיעור בירך את משתתפי השיעור והגבאים. הראשון לציון הרב יצחק יוסף שוחח עם הרב יעקב גאגולאשוילי, וציין ששמח שוב לפוגשו לאחר שנפגש יחד עימו בכנס דיינים ורבנים בטבריה, וקיבל את ספרו הבהיר והחשוב "שיח יעקב" על התורה במהדורה חדשה, ושיבח את פעולותיו הברוכות בקרב הקהילה הגיאורגית ובירכו שיראה ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו ולהגדיל תורה ולהאדירה. ציבור משתתפי השיעור ליווה את הרב האורח עד למכוניתו תוך כדי ששאלו שאלות בהלכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך