ניצחון על הפועל פ"ת היום הוא הצהרה

ביום שישי, (15.00) תארח מ.ס אשדוד את הפועל פ"ת, למשחק העונה. פ"ת שלישית, רחוקה 2 נקודות מאשדוד. ניצחון של אשדוד והפער יגדל ל-5 נקודות. זו כבר הצהרה של הקבוצה שהחזרה לליגת העל הופכת למטרה מעשית. באשדוד ייעדר ניב זריהן. הקהל חייב להגיע למשחק שכזה. ניצחון של מ.ס הוא ניצחון של העיר אשדוד. קינדה סיכם ל-3 עונות
שחקני אשדוד חוגגים

בשישי (15.00), תגיע לאשדוד הפועל פ"ת, מהמקום השלישי, שרחוקה 2 נקודות מאשדוד. פ"ת אולי שלישית, אבל היא אחת המתמודדות העיקריות מול מועדון ספורט אשדוד על 2 הכרטיסים לליגת העל.

ניצחון על פ"ת, ייפתח ממנה פער של 5 נקודות. לניצחון על פ"ת יש אפקט גדול יותר מאשר ניצחון בלבד. זה יהיה ניצחון שירחיק את הקבוצה מאחת המתמודדות העיקריות על העלייה, ייתן דחיפה לקבוצה להמשך העונה, יהיה המשחק השלישי ברציפות בו ניצחה הקבוצה ובעיקר יהיה הצהרה של מועדון ספורט אשדוד, שהמטרה ליגת העל, מתקרבת והופכת "במאני טיים" לממשית. נכון גם אם הקבוצה לא תנצח זה לא אומר שהקבוצה לא תעלה, אבל לניצחון אפקט עצום יותר.

את זה יודעת גם הפועל פ"ת, שתגיע לכאן במטרה לנצח. היא נמצאת בתקופה פחות טובה בליגה ובכל הקשור להתנהלות הקבוצה. היא החליפה מאמן במהלך העונה ועכשיו גיא צרפתי הוא המאמן. אבל עדיין היא מסוכנת מאוד. . באשדוד ייעדר ניב זריהן חלוצה של הקבוצה שסובל ממתיחה בשריר הירך וייעדר לפחות עוד 2משחקים. מצד שני זה יהיה משחק הבית הראשון של משה אוחיון שחזר הביתה. יהיה מעניין מאוד. במשחק הקודם ניצחה פ"ת 2:3.

הקהל חייב להגיע למשחק הזה. ניצחון של מועדון ספורט אשדוד הוא ניצחון של העיר. חשוב לשים בצד כל אי הסכמה ולהגיע. חזרתה של מ.ס אשדוד לליגת העל, הוא חזרתה של העיר אשדוד למרכז הכדורגל הישראלי.

גדי קינדה סיכם אתמול ל-3 עונות נוספות בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך