עכשיו זה רשמי ג'ארד הומן שחקן אשדוד

ג'ארד הומן, הגיע ארצה, עבר בדיקות והצטרף באופן רשמי לקבוצה ואף נטל חלק באימון. המטרה להכשירו למשחק חצי הגמר ביום שני מול מכבי ראשל"צ. אגב הוא יהיה מספר 51. מיקל גלאדנס עלול לקבל הודעה על שיחרורו, אם כי זה יידחה לאחר חצי הגמר. מנסים למצוא לו קבוצה בארץ.

זהו עכשיו זה רשמי, ג'ארד הומן, הוא שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה.

הסנטר האמריקאי (32, 2.06), נחת היום, רביעי בארץ, עבר בדיקות והצטרף באופן רשמי לקבוצה. הוא כבר נכח באימון וערך אימון קל. המטרה היא להכשירו לקראת המשחק ביום שני מול מכבי ראשל"צ, בחצי גמר גביע המדינה. הומן לא שיחק לאחרונה, כך שמדובר בעיקר בהחזרתו לכושר. גם ככה לא בטוח שיוכל לשחק זמן רב במשחק. הבאתו ארצה נבעה לחזק את איזור הצבע מתחת לסל של הקבוצה. אגב מספרו יהיה 51.

והנה בגודל מלא.
והנה בגודל מלא.

הומן (בן 32, 2.08 מטר) הוא בוגר מכללת איווה שלא נבחר בדראפט 2005. הוא שיחק ביוון, פולין, דרום קוריאה, איטליה, גרמניה וכאמור בטורקיה והינו בעל ניסיון ביורוליג וביורוקאפ. בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים ב-25 הופעות. ב-2009 זכה עם ציבונה זאגרב באליפות ובגביע הקרואטי. הומן שיחק בין היתר עונה וחצי בשורות באיירן מינכן מהבונדסליגה ובשיאו סיפק 14.5 נקודות בממוצע להתמודדות ודורג שלישי בליגה בריבאונדים (7.8) וחמישי בחסימות (1.5).

מי שעשוי לשלם את מחיר הבאתו לקבוצה הוא מיקל גלאדנס. באשדוד הדעות חלוקות אם לשחררו. אם זה יקרה יעשו בקבוצה הכל בכדי לנסות למצוא לגלאדנס קבוצה בליגתה על או בליגה הלאומית. יתכן ויחכו לפחות עד לאחר משחק חצי הגמר ואו הגמר אם הקבוצה תעלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך