השוד ברובע הסיטי: הפקח הגיבור שסיכל שוד בנק כפול

פקח מיחידת השיטור העירוני של עיריית אשדוד הוא זה שהשתלט על החשוד בביצוע השוד ובכך מנע פגיעת אזרחים רבים, ממד"א נמסר כי מהמקום פונו שני פצועים

שוד בנק כפול שתוכנן ברובע הסיטי היום בסביבות השעה 12:00 בצהריים, סוכל על ידי פקח של השיטור העירוני באשדוד, על פי עדי ראיה במקום, אדם הנראה מעט מעורר בנפשו הגיע תחילה לסניף בנק לאומי ברובע הסיטי, ולאחר ניסיון שוד שלא צלח החליט לצאת ולהתקדם כמה מטרים ספורים לעבר בנק פועלים במטרה לבצע שם את השוד המתוכנן, אזרחים מבוהלים שהיו במקום ברחו מהמקום כשצעקות רמות נשמעות באזור, ראשון להגיע היה פקח הנמנה על צוות השיטור העירוני של עיריית אשדוד, ולאחר שניסה להתעמת עמו הצליח הפקח להשתלט עליו תוך כדי שהוא נפצע מחפץ חד בפניו, לאחר דקות אחדות הגיעו לזירה שוטרים שהעבירו את החשוד לחקירה, ממד"א נמסר שעוד אדם נפצע קל במהלך ניסיון המעצר של החשוד בשוד. עוד יצוין כי נכון לרגע כתיבת השורות נאסר פרסום שמו של הפקח הגיבור.

מדובר המשטרה (לכיש) נמסר : לקראת השעה 12 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות ניסיון שוד בבנק הפועלים ברחוב הציונות באשדוד. כוחות משטרה רבים וצוותי שיטור עירוני הוזעקו למקום. צוות שיטור עירוני ששהה בסמוך חבר לצוות ביטחון בנק הפועלים שהחזיק בחשוד במעשה. מבירור עלה כי החשוד נכנס תחילה לבנק לאומי הסמוך וניסה את מזלו גם שם ללא הצלחה. השוטר והפקח בצוות השיטור העירוני הודיעו לחשוד על מעצרו ובעת שהורו לו להיכנס לתוך הניידת, החל זה להתפרע וגרם לחבלות קלות לפקח. החשוד יליד 1980 תושב אשדוד הועבר לחקירה במשטרת אשדוד.

מדובר מד"א זכי הלר נמסר בתגובה: בשעה 12:00 נמסר למד"א מרחב לכיש על 2 פצועים ככה"נ במהלך שוד בסניף בנק לאומי באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן 2 גברים כבני 25 ו – 43 במצב קל עם חבלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך