האלופה מארחת היום את רמה"ש

מכבי בן אשדוד תארח היום, חמישי (18.30) את רמה"ש הרביעית בטבלה. אשדוד עם הזרה החדשה, קארה ברקסטון, רוצה לסיים שנייה בכדי להיות ביתרון הביתיות מול בנות הרצליה. אבל קשה לראות אותן מפסידות לאחרונה בטבלה הפועל פ"ת. אחרי המשחק תהיה פגרה בת כשבועיים. קטיה לויצקי תיעדר בגלל פציעה. שידור ישיר בערוץ 5+

מכבי בן אשדוד אלופת ליגת העל לנשים בכדורסל, תארח היום, חמישי, את הרביעית בטבלה (מקום אחד מתחת לאשדוד), רמה"ש (18.30). המטרה נצח ולשמור תקווה לסיים שנייה בתום הליגה הרגילה שמסתימת בעוד 2 מחזורים, בכדי לזכות ביתרון הביתיות מול בנות הרצליה, השנייה בטבלה.

כמו שזה נראה, זה יהיה קשה. גם בגלל שרמה"ש, לא מתכוונת להיות תפאורה במשחק היום וגם בגלל שבנות הרצליה מארחות את האחרונה בליגה, הפועל פ"ת וקשה לראות את פ"ת מנצחת את הרצליה ועוד בהרצליה.

הזרה קארה ברקסטון לקחת חלק גדול יותר במשחק מול רמה"ש, בגלל שבמשחק הקודם מול אס"א ירושלים, רק נחתה יממה לפני המשחק ושותפה דקות בודדות. במשחק מול רמה"ש, ניתן יהיה לראות את ברקסטון במשחק מלא. מי שתחסר היא קטיה לויצקי שסובלת מדלקת בקרסול ותצטרך לנוח.

לאחר המשחק תצא הליגה לפגרה בת כשבועיים ותחזור ב-29.2 למחזור הליגה האחרון, לפני חצי גמר הפליאוף. בקבוצה מקווים כי קהל רב יגיע למשחק מול רמה"ש. המשחק ישודר בערוץ 5+.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך