פרויקט "עפים 2" ביוזמת מפעל הפיס יצא לדרך באשדוד

"עפים2" הוא פרויקט ייחודי במסגרתו הופקו מופעי מחול מקוריים לילדים ובני נוער

ביום ראשון התקיים בבית יד לבנים באשדוד מופע המחול "סוד האינסוף של נעה" מאת היוצרת שרונה פלורסהיים במסגרת פרויקט "עפים2". "עפים2" הוא פרויקט ייחודי של מפעל הפיס במסגרתו הופקו שלושה מופעי מחול מקוריים לילדים ובני נוער במטרה הפרויקט לקרב ילדים ובני נוער למחול אמנותי, ולהעשיר את רפרטואר המחול הישראלי המקורי לילדים. במסגרת הפרויקט הוזמנו יוצרים ליצור יצירות מחול מקוריות שטרם הוצגו על במה לקהל, המיועדות לילדים ולבני נוער.

היצירות שהוגשו מיועדות לגילאים 3-8 או 9-12 או 13-16, באורך של 30 דקות לפחות. כל יוצר שנבחר לקחת חלק בפרויקט זכה בתקציב בסך 100 אלף ₪ להפקת היצירה והעלאתה בבכורה על הבמה. אל המופע הגיעו יו"ר דירקטוריון מפעל הפיס אלוף (מיל') עוזי דיין וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר ד"ר לסרי ומנכ"ל מפעל הפיס עוזי דיין. צילום: לימור אדרי
ראש העיר ד"ר לסרי ומנכ"ל מפעל הפיס עוזי דיין. צילום: לימור אדרי

 

ביום שני התקיים המופע "כתם, כתר, קטשופ – אהבה" של היוצרת מאיה לוי, וביום שלישי הועלה המופע: נון טרופו או בית הספר למזג אוויר" של היוצר גיא גוטמן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך