הסנטר ג'ארד הומן שחתם באשדוד יגיע היום

הסנטר האמריקאי ג'ארד הומן אמור להגיע היום, רביעי ארצה למכבי אשדוד/באר טוביה, בשרותיה הוא חתם. המטרה להכשירו לגביע בשני מול מכבי ראשל"צ. מיקל גלדאנס אגב עדיין לא יודע שהוא מוחלף. אגב בתמונה איתו חברתו הברזילאית.

ג'ארד הומן, הסנטר החדש של מכבי אשדוד/באר טוביה, אמור לנחות היום בארץ, לעבור בדיקות ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

הומן (32, 2.06) שיחק בעבר בציבונה, וירטוס בולוניה ובאיירן ואשתקד בטורקיה. הוא לא שיחק לאחרונה והמטרה להכניסו לכושר לפחות חלקי, עד למשחק מול מכבי ראשל"צ, ביום שני בחצי גמר גביע המדינה. אגב איתו בתמונה  חברתו הדוגמנית הברזילאית, לייס רייביירו, שאולי נראה אותה מידי פעם בארץ.

הומן אמור להחליף את מיקל גלאדנס. גלאדנס לא יודע דעיין שהוא מוחלף. ייתכן שהוא עדיין חושב שהומן יהיה הזר החמישי של הקבוצה, אבל גלאדנס אמור לקבל את ההודעה על החלפתו כבר בימים אלה. בקבוצה אגב סיפרו כי יעשו הכל למצוא לו קבוצה בארץ, במקום אשדוד.

עד כה נמכרו כמעט כל הכרטיסים שניתנו לקבוצה כ-1800 כרטיסים, למשחק חצי הגמר, בשני, כך שצפוי קהל רב וצבע רב של אשדוד בחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ, בהיכל מנורה. המשחק יהיה חצי הגמר הראשון בשעה 18.45

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך