בוסיץ' עלול להעדר עד הפליאוף

לרשימת החסרים של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הצטרף הזר אלכס בוסיץ', שסובל משחיקה בכתף. ביום שישי יעבור MRI ורק אח"כ ידעו כמה ייעדר. החשש בקבוצה היא שייעדר לפחות עד תחילת הפליאוף, באמצע מרץ. הוא מצטרף ליותם טל שגמר את העונה ויעבור בחמישי ניתוח בכתפו וגל כרמין שנמצא בתקופת החלמה לאחר ניתוח.

רק זה היה חסר לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. אלכס בוסיץ' הזר הסרבי המצטיין, סובל משחיקה בכתף ועלול להעדר עד לסוף הליגה הרגילה ותחילת הפליאוף.

בוסיץ' יעבור ביום שישי בדיקת MRI, שבסופה יידעו בדיוק את מצבו וכמה זמן ייעדר. החשש בקבוצה היא שיחסר עד אמצע מרץ, סיום הליגה הרגילה. בוסיץ' כאמור סובל משחיקה בכתף, דבר שמגביל את התנועה שלו וסובל מכאבים עזים. בלי קשר לבדיקה בשישי, ברו שבמשחקים הקרובים הוא ייעדר, בוודאי בשישי (15.00) מול חולון.

בוסיץ' מצטרף ליותם טל שאמור לעבור בחמישי ניתוח בכתפו והוא למעשה סיים את העונה ולגל כרמין שמחלים מניתוח ובקבוצה מחכים להחלמתו ולחזרתו לסגל. אשדוד לא התחזקה בפגרה וחסרונם של השלושה משפיע עליה מאוד וזה ניכר בטבלה. היא ממוקמת רביעית עם מספר נקודות זהה לחמישית רמה"ש, המקום ממנו לא עולים לפליאוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך