אבי אמסלם תוקף: צריך להוקיע את הפורעים האלה, שכאילו מתחפשים לבחורי ישיבה

העיר אשדוד התעוררה הבוקר לתדהמה גדולה, כאשר התקשורת הארצית מתעסקת בלילה הסוער שהיה ברחוב חלפתא שברובע ז', שם כמה בחורי ישיבה שהתאספו לאחר הגעת ניידת של משטרה צבאית וזאת בכדי לעצור עריק צבאי, החליטו הבחורים הנ"ל להפוך את ניידת המשטרה ולגרום למהומה גדולה ונזק לניידות נוספות שהיו באזור, כל זאת למרות שהשוטרים לא נהגו כלל באלימות כלפי אותם מתגודדים.

בשיחה שערכתי הבוקר חבר מועצת העיר מטעם ש"ס אבי אמסלם עם אתר 'אשדוד אונליין' הגיב חבר המועצה בחומרה רבה וטען כי אותם אלו שהפכו את הניידת הם פורעים וצריך להוקיע אותם. "כבר בלילה מאוחר שמעתי על המקרה החמור שהתרחש ברובע ז', והזדעזעתי נורא לשמוע ע"כ, להפוך ניידת? זה חמור מאוד וצריך למצא את הפורעים הללו ולמצות איתם את הדין" אמר אמסלם כשהוא נסער מהמקרה. "אותם בחורי ישיבות בתחפושת לא מוסיפים כבוד למגזר החרדי"

מר אמסלם שנחשב כדמות מוכרת ואהודה בקרב המגזר החרדי, שיתף אותנו איך התקבל המקרה בביתו, "עם הכל אפשר להתמודד,אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה", עוד הוסיף "הכי חמור שזה בכלל לא תושבי העיר אלא חברה מבחוץ, נוצר מצב כאילו באשדוד ישנם חרדים המשתווים לקניבלים, אבל הם כלל לא מכאן, וזה מכפיש ציבור שלם שנשאר מכופח עכב המקרה החמור" לסיום אמר כי "אני בטוח שכל מנהיגי הציבור החרדי בעיר מגנים בכל תוקף את המקרה המזעזע הזה, ואנחנו נפעל בדרכינו כדי למנוע מקרים כאלו בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך