חבל שלא כל יום ירושלים. 83:62 למכבי בן אשדוד על אס"א ירושלים

אחרי ההפסד בהרצליה, במשחק הראשון של הזרה החדשה קארה ברקסטון, הייתה צריכה מכבי בן אשדוד יריבה כמו אס"א ירושלים. זה נגמר 83:62 לאשדוד. ביום חמישי (18.30) תארח אשדוד את רמה"ש. זה יהיה סיפור אחר.
ענבר לא מרוצה על המגרש

לפעמים קבוצה צריכה להתאושש. לא משנה מול מי. זה בדיוק מה שקרה למכבי בן אשדוד. לאחר ההפסד מול רמה"ש 67:52, הגיעה אס"א ירושלים לאשדוד והאלופה הביסה אותה 83:62. נכון זה לא בליגה של אשדוד, אבל ניצחון הוא ניצחון הוא ניצחון.

קארה ברקסטון, הסופר סטארית החדשה, שהגיעה לקחה חלק במשחק וקלעה 8 נקודות, הגיעה ביום ראשון וכבר שיחקה. גם תרזה פלאיסנס מוניק, הייתה במיטיבה וקלעה 16 נקודות ולמעשה עכשיו יש שליטה בגובה לאשדוד עם פלאיסנס וברקסטון.

במחצית הראשונה קטיה לויצקי נקעה את הרגל. נחתה על הרגל לא טוב . באמצע רבע השלישי רוני בן נון, נחתה אף היא לא טוב, נפגעה בבוהן וגם נאלצה לנטוש. שתי שחקניות מחוץ לרוטציה עד לסוף המשחק. מחר ידעו את מצבם.

ביום חמישי תשחק אשדוד מול רמה"ש (18.30), היא בליגה שלהם. אשדוד צריכה לנצח ולקוות למעידה של בנות הרצליה, בכדי לעבור אותה בטבלה ולהיות זו שתזכה ליתרון הביתיות מול בסדרת חצי גמר הפליאוף.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך