פסטידותן 2015

חניכי שבט דותן של תנועת "הצופים" ערכו פסטיבל שכל הכנסותיו הוקדשו לשיפוץ דירות של חיילים בודדים

קשה היה לפספס את התלהבותו של יוסי ברגר, ראש שבט "דותן" בשעת נאומו בפסטיבל של  חניכי שבט "דותן" בתנועת "הצופים" בעיר. "נושא הפסטיבל נקבע כדור המסכים, אנטיתזה לחניכי השבט העוסקים בפעילות קהילתית: יוצאים לטיולים, מקבלים ערכים פנים אל פנים ולא באמצעות רשת הפייסבוק", אמר ברגר.

"חניכי השכבה הבוגרת יצאו למחאה יחד עם שאר תנועות הנוער בעיר על מנת להגיע למצב בו כל ילד שרוצה להגיע לתנועת נוער בעיר יוכל לעשות זאת ללא מכשול כלכלי. שינוי כזה יכולים להנהיג רק הנערים והנערות הנפלאים שלכם ואני מצדיע להם", אמר והוסיף: "העובדה שהחניכים פועלים למען מטרה ראויה ומתחנכים לאור ערכים חברתיים נותנת סיפוק עצום" .

ברגר (49), אשדודי ותיק ומוכר היטב, שהתחנך בשבט מאז היותו נער רואה בפעילותו (בהתנדבות) אך מהלך טבעי ומציין את התגייסותם של החניכים ובני משפחותיהם,  שערכו הגרלה במהלך האירוע שכל הכנסותיו ממכירת כרטיסים הוקדשו לחיילים הבודדים.

פסטידותן3

באולם הספורט של מקיף "הקריה" התכנסו כאלף איש, 320 מהם חניכי השבט, כדי לצפות בשירים ובריקודים פרי יצירתם המקורית של הקבוצות בשבט. תפסה את העין קבוצת צמי"ד-חניכים בעלי צרכים מיוחדים מארגון אקי"ם הפועלים בשבט באופן קבוע, עוד ביטוי ערכי מובהק המבקש לשלב את פעילותם של בעלי צרכים מיוחדים עם כלל בני הנוער בעיר.

ה"פסטידותן" הופק על ידי מרכזי השבט, נטע קליין ואבירם רוזנפלד, שיחד עם המרכזים הצעירים ועומר גדג' -רכז תנועות הנוער בעיר, הצליחו להפיק אירוע מושקע. שבט דותן מבקש להודות ליגאל בן זיקרי, סמנכ"ל תקשורת תאגידית בחברת נמל אשדוד, לגב' אילנה סיסו מחברת  "אדמה אגן ", לצורי דביר מנהל מקיף ח', לשרה שמש מנהלת מקיף ז', לרוחמה מנהלת בית ספר יחד, לאורן טואיל סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, למזל שאלתיאל ראש תחום הילדים והנוער, על התמיכה והעזרה בשנים האחרונות לפעילות השוטפת של השבט עם בתי הספר ההולכת ומתרחבת ועל היחסים החמים שהולכים ונרקמים בשטח.

 

בנוסף ביקשו להודות לאיתמר רז, ראש השבט המיתולוגי, על תמיכתו ועזרתו בכל פנייה ובקשה, ותודה אחרונה ליניב קקון, איש ערכי ומיוחד, צופה בכל רמ"ח אבריו, על עזרתו בפעילות השוטפת של השבט במהלך כל השנה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך