חברת נמל אשדוד מוקירה את בוני הנמל

חברת נמל אשדוד קראה כיכר על שם על שם בוני הנמל בטקס חגיגי שנערך בשבוע האחרון

הכיכר ממוקמת בסמוך לבניין המנהלה בנמל במיקום מרכזי. האנדרטה אשר הוצבה בכיכר עוצבה על ידי הפסל המפורסם ברוך וינד, מגמלאי הנמל. במסגרת הטקס נשאו דברים יו"ר ועד הגמלאים, יהושע פרץ ומנכ"ל בפועל של חברת נמל אשדוד, איציק בלומנטל. הטקס החגיגי נערך בהשתתפות כ-100 עובדי וגמלאי הנמל.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד (בפועל), יצחק בלומנטל אמר בטקס כי "חנוכת הכיכר חותמת את חגיגות היובל לנמל אשדוד. עם ללא עבר וללא שורשים הוא עם ללא עתיד וכך גם בארגונים. היום אנו מכבדים את העבר ובמקביל נערכים לעתיד. הנהלת חברת הנמל הכינה תכנית אסטרטגית לפיתוח הנמל ולהטמעת טכנולוגיות חדישות ושיטות עבודה חדשות. בנוסף אישר הדירקטוריון תכנית השקעות בשווי של 700 מיליון ₪ שתאפשר לנמל להתמודד בתחרות עם הנמלים החדשים בתנאים טובים יותר. בעבודה מאומצת ונכונות הוגנת נמשיך לשמור על האיתנות הפיננסית ונבטיח את עתידו של נמל אשדוד לשנים רבות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך