קארה ברקסטון בהופעת בכורה בשני מול ירושלים

קארה ברקסטון משחקניות כדורסל הנשים הטובות בעולם עם ניסיון ואליפויות ב - WNBA, אמורה לקחת חלק במשחק של מכבי בן אשדוד, מול אס"א ירושלים ביום שני (19.00) באשדוד. מאחר והגיעה רק במוצאי שבת בלילה, לא ברור כמה דקות תשחק. בקבוצה , שירדה למקום השלישי, ירצו לשכוח את ההפסד בליגה להרצליה ולהסתכל קדימה לקראת הפליאוף.

קארה ברקסטון משחקניות הכדורסל הטובות ביותר ששיחקו בישראל, אמורה לקחת חלק ביום שני (19.00) במשחקה של אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד מול אס"א ירושלים השישית בטבלה.

באשדוד, שירדה למקום השלישי בטבלה לאחר ההפסד מול בנות הרצליה 67:52, ירצו לשכוח מהמשחק הזה ולעשות הכל בכדי לחזור לפחות למקום השני, עד לפתיחת הפליאוף העליון.

ברקסטון שהובאה במיוחד עבור הפליאוף, נחתה בארץ רק במוצאי שבת בשעת לילה מאוחרת, לכן לא ברור כמה תוכל לשחק במשחק מול ירושלים וכמה המאמן עדן ענבר ישתף אותה. בכל מקרה בקבוצה לא מצפים שברקסטון תהיה בשיאה במשחק הראשון מול ירושלים, הרבה בגלל העייפות.

ברקסטון עם הגעתה ארצה. (צילום: שי פרקש)
ברקסטון עם הגעתה ארצה. (צילום: שי פרקש)

ברקסטון היא הזרה השלישית של הקבוצה, בצוותא עם טאנשיה רייט ותרזה פלאסינס מוניק ומי שאיבדה את מקומה היא קארסימה פן, שבסך הכל הייתה בקבוצה רק שבועיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך