עם אוחיון בלי זריהן. מ.ס רוצה היום מקום ראשון

ביום שני (19.00),תתארח מ.ס אשדוד אצל הפועל ירושלים שמתחת לקו האדום. ניצחון יחזיר את אשדוד למקום הראשון בטבלה ואפילו יפתח פער של לפחות 2 נקודות מהמקום ממנו לא עולים, השלישי. משה אוחיון צפוי להיות בהרכב לראשונה מאז חזר. מנגד יחסר ניב זריהן שסובל מקרע בשריר הירך וייעדר 3 שבועות. אינברום שהיה בספק, כשיר.

משה אוחיון שחקנה החדש-ישן יערוך ביום שני, 19.00, באצטדיון טדי, את משחק "החזרה" שלו מול הפועל ירושלים, שנמצאת מתחת לקו האדום. ניצחון של אוחיון ואשדוד היא תחזור למקום הראשון בליגה הלאומית.

במחזור המשחקים החלקי שנערך ביום שישי, לא הצליחו קבוצות הצמרת, של הפועל פ"ת ומכבי הרצליה, לנצח וסיימו בתיקו 1:1, מה שלא רק השאיר את אשדוד במקום השני ממנו עולים, אלא יש לה את האופציה לעלות למקום הראשון ולפתוח פער של לפחות 2 נקודות מהמקום ממנו לא עולים ליגה, השלישי.

במשחק הליגה האחרון סיימו אשדוד וירושלים בתיקו 1:1. לכן אשדוד לא מקלה ראש במשחק החוץ בטדי מול ירושלים, למרות שירושלים נמצאת מחת לקו האדום ולה רק 20 נקודות וכבשה עד היום רק 17 שערים.

מי שיחסר הוא ניב זריהן. זריהן שנמצא בכושר מצוין לאחרונה, שסובל מקרע בשריר הירך, לאחר בדיקת האולטרסאונד שנערכה לו בראשון. הוא ייעדר כ-3 שבועות וכמובן יחסר במשחק מול ירושלים. מי שחזר לאימונים הוא אור אינברום שנעדר באימוני סוף השבוע ובראשון ערך אימון. הוא צפוי להיות בסגל ואולי לפתוח במשחק מול ירושלים.

בקבוצה ימשיכו את המסורת של הסעות למשחקים. הסעות חינם לטדי למשחק מול הפועל ירושלים, יצאו היום, שני, מרחבת אצטדיון הי"א בשעה 16:45

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך