מאבדת גובה בצמרת. 23:33 להפועל ראשל"צ על אשדוד

לאחר הניצחון מול הפועל פ"ת בשבוע שעבר שעצר רצף הפסדים, קיוו בהפועל אשדוד לנצח בחוץ גם את הפועל ראשל"צ, במסגרת ליגת העל בכדוריד. אבל ראשל"צ עם המאמן עידן מימון, שרשם ניצחון ראשון כמאמן, גברה על אשדוד 33:23 וגרמה לאשדוד לאבד עוד גובה בצמרת ולרדת למקום הרביעי. לקבוצה מכת פציעות שהולכת ומחמירה, שמסכנת את הפליאוף העליון.

מכת הפציעות של אשדוד משפיעה עליה ועל המטרה שהציבה לעצמה – פליאוף עליון. לאחר הניצחון על הפועל פ"ת שעצר רצף הפסדים, היא יצאה למשחק מול הפועל ראשל"צ, עם עידן מימון במשחקו הראשון בליגה כמאמן ונוצחה 33:23. הקבוצה שלא התחזקה בפגרה משלמת על הפציעות של שחקניה, כשכל שבוע מתווסף פצוע נוסף והפעם הזר אלכס בוסיץ'. הפליאוף העליון שבסיבוב הראשון נראה בהישג יד, נמצא בסכנה. לרמה"ש החמישית אותן הנקודות כמו לאשדוד ואס"א ת"א שגברה על רמה"ש 22:23, עלתה למקום השלישי על חשבון אשדוד.

המשחק הראשון של עידן מימון כמאמן בליגת ווינר נפתח עם פיגור במחצית 16:14 לאשדוד. כשהפועל ראשל"צ נראתה עייפה אחרי המאמצים שהשקיעה בחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי. טיאומיר דודר היה הבולט בהתקפת אשדוד (שהמשיכה להיות חסרה את יותם טל וגיל כרמין הפצועים, ותמרנה עם אלכס בושיץ' שהיה פצוע בכתף).

בוסיץ' חשש שיחסר בעוד משחקים.
בוסיץ'. חשש שיחסר בעוד משחקים.

במחצית השנייה, ראשל"צ, עם אנרגיות חדשות ויכולת נהדרת של מושיקו אלימלך בשער ועוז חממי ויובל גררה בהתקפה, עשתה מהפך ועלתה ליתרון 17:20 בדקה ה-40. משם החניכים של מימון פתחו פער משמעותי עד לסיום.שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

השבוע יתקיים מחזור ליגה ביום שני בו אשדוד לא תיקח חלק לאחר שהמשחק בינה לבין הפועל רמת גן נדחה ל1.3. ביום שישי הבא אשדוד חוזרת לארח בביתה לאחר 5 משחקי חוץ רצופים למשחק קריטי מבחינתה את מ.כ חולון והיא תהיה חייבת לקחת את שתי הנקודות בכדי להישאר במאבקי המיקומים בצמרת הליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך