כל מצטייני ינואר מאשדוד. מצטיין החודש, המאמן והישראלי

מכבי אשדוד/באר טוביה, זכתה בחודש ינואר בכל התארים של מנהלת ליגת העל בכדורסל. צ'ארלס תומאס זכה בתואר מצטיין החודש, צביקה שרף בתואר מאמן החודש ויהונתן שולדבראנד בתואר השחקן הישראלי המצטיין. כבוד. שולדבראנד זכה גם במלגת לימודים בת 2000 דולרים.

זה לא קורה באופן שכיח, בוודאי מאותה הקבוצה. מכבי אשדוד/באר טוביה, זכתה בחודש ינואר בכל תארי ההצטיינות של מנהלת ליגת העל בכדורסל.  מצטיין החודש, מאמן החודש והשחקן הישראלי המצטיין לחודש. כבוד.

צ'ארלס תומאס, יהונתן שולדבראנד וצביקה שרף ממכבי אשדוד/באר טוביה –  הם נבחרי חודש ינואר בליגת ווינר סל. פאנל הבוחרים המורכב מעיתונאי כדורסל מכל גופי התקשורת בחר את תומאס ל-MVP של החודש, את שולדבראנד לשחקן הישראלי של החודש ואת שרף למאמן החודש. שולדבראנד יזכה למילגת לימודים בסך 2,000 דולרים מתנת רענן כץ.

תומאס, שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-30, הצטיין בניצחונות הבית על הפועל "הכשרה ביטוח" חולון ומכבי "FOX" ת"א עם 24 ו-21 נקודות בהתאמה. הפורוורד, שזכה ל-63% מסך ההצבעות, מדורג שני בטבלת מלך הסלים בהפרש של 0.01 נקודות מחברו לקבוצה דיאנטה גארט, שגם הוא כבר נבחר העונה לשחקן החודש. בנוסף, הוא מוביל את הליגה בזריקות עונשין עם 7.8 למשחק ובנקודות לדקה (0.74) ומדורג חמישי במדד היעילות (20.7).

גם מצטיין גם 2000 דולר מענק ללימודים. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל9
גם מצטיין גם 2000 דולר מענק ללימודים. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

"וואו, אלו חדשות בהחלט בלתי צפויות עבורי", אמר תומאס, "זה כבוד גדול מבחינתי לקבל תואר כזה והכרה שכזו ביכולותיי. אני רוצה להודות לצוות המקצועי של הקבוצה, לחבריי לקבוצה ולמי שבחר בי. אנחנו מתאמנים קשה וחבריי דוחפים אותי בכל יום ובכל אימון להתקדם ולהשתפר. תודה רבה לכולם!".

המאמן הטוב בחודש מאשדוד. שרף (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
המאמן הטוב בחודש מאשדוד. שרף (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

שחקנים נוספים שקיבלו קולות בהצבעה: קמרון קלארק ומייקל אומה מעירוני נהריה, אלאדה אמינו מהפועל "פתאל" אילת, מרקו קילינגסוורת' ממכבי קריית גת, חנן קולמן ממכבי "Hunter" חיפה ודיאנטה גארט ממכבי אשדוד/באר טוביה.

המאמן הוותיק, שיופיע החודש עם קבוצתו בחצי גמר גביע המדינה ווינר, הוביל את אשדוד בחודש האחרון לניצחונות הבית הראשונים בתולדותיה מול הפועל חולון, מכבי ת"א ועירוני נס ציונה. עם מאזן 9:9, "הדולפינים" רחוקים נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי שמוביל ליתרון ביתיות בסדרות רבע גמר הפלייאוף.

"תודה רבה על הבחירה ועל האמון, זה פרס קטן אבל משמעותי לעבודה שאנחנו משקיעים ולמה שאנחנו רוצים להשיג פה במכבי אשדוד/באר טוביה, כפי שאני מנסה להנהיג מהרגע שבאתי", אמר שרף, "הפרס הזה הוא לא שלי לבדי: הוא גם של הצוות המקצועי, עוזרי המאמן שלי יניב בורגר ומודי מאור, מאמן הכושר זאב שיף, מנהל הקבוצה שלומי בן מיור, הצוות הרפואי וההנהלה. עשינו עבודה יפה עד עכשיו, אבל האתגרים שמחכים לנו בהמשך יותר גדולים, ואנחנו לא מסתפקים במה שעשינו עד כה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להיות צנועים ולדעת להתמודד עם היריבות הקשות שמחכות לנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך