הגבר צילם את עצמו מקיים יחסים עם אשתו, והפיץ את הסרטים ברשת

זה התחיל כסיפור אהבה סוחף בין גבר ישראלי מאשדוד שהתאהב בצעירה רוסיה במוסקבה הקפואה, המשיך בחתונה מהירה בישראל, ומשם העלילה החלה להסתבך. הצעירה סבלה מאלימות קשה, נאלצה לעבוד במועדון חשפנות והבעל אף נהג לצלם את אשתו בסתר, בזמן שקיימו יחסי מין ולהעלות את הסרטונים לאתרי אינטרנט שונים, ללא ידיעתה

לפני כארבע שנים פגשה צעירה אזרחית רוסיה אזרח ישראלי במוסקבה, התאהבה בו, והשניים נישאו והשתקעו בישראל. האישה קיבלה ממשרד הפנים אשרת שהייה זמנית, שהוארכה מפעם לפעם. אלא שלא חלף זמן רב, והיא גילתה כי האדם שעימו התחתנה רחוק ממי שחשבה שהוא. על פי כתב התביעה להתרת נישואין, התגלה לה לפתע כי בעלה הוא אדם אלים, תוקפני ורב מעללים.

לדברי פרקליטה של האישה, עת גרו השניים יחדיו, החזיק הגבר בדרכונה של אשתו ובמסמכיה האישיים, ואיים עליה שאם לא תעשה כרצונו, הוא יחזיק בה כ"אסירה" פרטית שלו בארץ.

"הגבר החליט להשתמש באשתו הצעירה כברכושו הפרטי, הודיע לה שתפקידה לפרנס אותו, ושלח אותה, באיומים ובאלימות, לעבוד בעבודה משפילה במועדון חשפנות", אומר העורך דין. "כל זאת בזמן שהוא עצמו התבטל מעבודה, והעביר את ימיו בשתייה לשוכרה". בנוסף, נטען בתביעה, שהגבר נהג לצלם את אשתו בסתר, תוך כדי קיום יחסי מין, ואת הסרטונים הפיץ מאוחר יותר באתרי אינטרנט שונים, ללא ידיעתה.

על פי תצהירה של האישה, עם הזמן גברה תוקפנותו ואלימותו של הגבר, עד אשר חשה שהיא איננה יכולה יותר, וקיימת סכנה מוחשית לחייה, והיא פנתה למשטרה, אשר עצרה את הגבר, והרחיקה אותו ל-30 יום. גם לאחר שנעצר והורחק, שב הגבר לבית, והמשיך לנהוג באלימות ובתוקפנות כלפי אשתו. כעבור שנתיים של אלימות והשפלה, אזרה הצעירה אומץ ועזבה את הבית. על פי כתב התביעה הגבר עוד ניסה להיפגש עימה, לחזור אליה ולאיים עליה כהרגלו, אבל היא עמדה בעוז באיומים.

תוך מספר חודשים מיום עזיבתה, פתחה הצעירה בהליכים משפטיים בבית המשפט לענייני משפחה, לצורך התרת הנישואין. לאחרונה ניתן פסק דין בהתרת הנישואין חרף סירובו של הגבר לשתף פעולה עם ההליך.

זוגיות חדשה, אמיתית וכנה
באחד הערבים של חודש מאי 2012 פגשה הצעירה את א', רווק כבן 30, בעת בילוי בפאב. הקשר בין השניים נרקם במהירות, ועד מהרה עברה הצעירה להתגורר עם א' בבית הוריו, כשהם מהדקים את הקשר ביניהם, ומרבים בבילויים משותפים ובשיחות עמוקות. לדברי עורך דינה של הצעירה, זמן לא רב לפני כן יצאה מהקשר המכוער שהייתה בו, התאהבה עד מהרה בא', והשניים מצאו דירה קטנה ועברו לגור בה יחדיו בשכירות, וכעבור זמן קצר הרתה הצעירה, וילדה את בנם המשותף.

הגבר החדש בחייה של הצעירה הפך למכלכל העיקרי של משפחתו החדשה, ודאג לתשלום שכר הדירה והחשבונות הנלווים. הוא אף דאג לבטח את הצעירה בביטוח רפואי. לדבריו של העורך דין, בני הזוג ממתינים לסיום ההליכים של התרת הנישואים הקודמים של הצעירה, על מנת שיוכלו להינשא כדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך