אוחיון התקבל בפרחים והרבה אהבה על ידי אוהדי מ.ס

משה אוחיון הרכש החדש-ישן של מ.ס אשדוד שחזר הביתה, התקבל היום באימון הפתיחה בהתלהבות פרחים והרבה אהבה על ידי אוהדי הקבוצה. אוחיון יוכל לשחק כבר ביום שני במשחק החוץ מול הפועל ירושלים. איציק שריקי יו"ר חוג האוהדים: "זה שחקן עם לב ענק, במגרש ומחוצה לו".

משה אוחיון, קשרה החדש-ישן של מועדון ספורט אשדוד ערך היום, חמישי, את אימון הפתיחה שלו במדי הקבוצה.

אוחיון שהוא שחקן הבית של הקבוצה התקבל בהרבה אהבה ובפרחים ובלונים על ידי אוהדי הקבוצה, שמרוצים מאוד מההחתמה של מי שנחשב במשך שנים רבות הסמל של הקבוצה.

איציק שריקי, יו"ר חוג האוהדים: " זו החתמה מצוינת. החתמה שטובה לאוהדים טובה לקבוצה. זה מראה שמעריכים שחקני עבר שחוזרים הביתה לסיים את הקריירה בבית. משה אישיות חיובית גם במגרש עצמו וגם מחוץ למגרש. שחקן שישרת את המטרות של הקבוצה לעלות ליגה. שחקן עם לב ענק. במילה אחת – שחקן".

אוחיון יוכל לשחק כבר במשחק החוץ הקרוב ביום שני מול הפועל ירושלים. בקבוצה רוצים להשיג ניצחון ליגה שני, שיביא אותה בעמדה טובה למשחק הבית מול השנייה ערב המחזור הפועל פ"ת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך