כנס נשים ראשון בקדנציה של אהובה עמרם

כ-140 נשים התכנסו בשבוע החולף וקיבלו בחמימות רבה את אהובה עמרם, אשר נבחרה לשמש כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ויו"ר מועצת הנשים העירונית

במפגש אפשר היה לראות פנים מוכרות ופנים חדשות של נשים אשדודיות, מכל התחומים ומכל שכבות הגיל, ובהן נשים מתחום העסקים, הפדגוגיה, פעילות ציבור, אימהות מקבוצות הכדורשת "מעל הרשת", עובדות עירייה, נשים עצמאיות, עובדות סוציאליות, פנסיונריות, מתנדבות בקהילה ועוד.

לא בכדי נבחר מועד הכנס לחג ט"ו בשבט שעומד בסימן התחדשות הצומח וסימני צמיחה ראשוניים. גם הבחירה בשם הכנס, "נשים צומחות ביחד", מלמד על כוונת המארגנות וכמסורת החג הן שילבו בכנס את סדר ט"ו בשבט שכלל כמובן כיבוד, הרמת כוסות יין בברכת 'לחיים' וברכות שסימלו התחלה חדשה, הן לאהובה עמרם והן לנשות המועצה העירונית.

את הסדר המרשים והמיוחד הנחתה ישראלה שביט, ועל הצד האומנותי ניצחה הזמרת-מהנדסת יוליה גוליגר, שסחפה את הנשים בשירי ארץ ישראל היפה. יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד איריס נפתלי, ברכה את הנשים, דיברה על עוצמתן כמנהלות את משק הבית ואת המשפחה וכנושאות בתפקידי ניהול בעבודה, תוך שהיא מפרגנת להן תרומתן לחיזוק חוסנה של החברה.

את האירוע סיכמה אהובה עמרם, בנאומה הראשון לפני נשות אשדוד. עמרם דיברה על החשיבות בצמצום פערים מגדריים וייצוג הולם לנשים בין מקבלי ההחלטות, בכל המקומות ובכל התחומים. כמו כן הדגישה את מחויבותה למימוש חזון ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, "עיר ידידותית לנשים", המבוסס על חשיבה מגדרית, תקצוב בראייה עירונית, נשים כמשאב והון אנושי חשוב ביותר, מתן הזדמנויות וקידום שוויון בין המינים, והבנה כי שילוב נשים בעשייה העירונית ובמגוון המעגלים בעיר תגרום להעלאת הביטחון והערך העצמי, לעצמאותן הכלכלית ולביסוסו של החוסן העירוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך