מרציאנו נשאר במוסקרון, קוגבינה ואביטן לקרית-גת

עם תום ההעברות נקבע כי אופיר מרציאנו שוער מוסקרון הבלגית, יישאר שם ויתחרה על מקומו בקבוצה ולא יחזור ארצה. טימור אביטן ודידייה קוגבינה עברו לקרית גת. מחר צפוי אימון "החזרה הביתה" של משה אוחיון במ.ס אשדוד. עד צירופו של אוחיון ניסתה אשדוד לצרף את דידייה ברוסו הזר של הפועל ר"ג. סאליו טראוילי מבית"ר ת"א רמלה, חתם וישחק בנוער.
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

השוער אופיר מרציאנו יישאר במוסקרון הבלגית ולא ישוב ארצה. כך נקבע בתום מועד ההעברות הערב. לעומתו עזבו את הקבוצה, דידיה קוגבינה וטימור אביטן, שני חלוצי הקבוצה, שעברו לקריית-גת מהתחתית.

אוהדי אשדוד עוד קיוו שמרציאנו שוער מוסקרון ונבחרת ישראל, יעשה את דרכו חזרה לקבוצת האם שלו. אבל השחקן עצמו וסוכנו שגם התייעצות עם אנשי מ.ס אשדוד, החליטו בסופו של דבר להישאר בבלגיה ושם להמשיך ולהתחרות על חולצת ההרכב הראשון. אם מרציאנו יחזור למ.ס אשדוד, זה כבר לא יקרה העונה. בכל מקרה השחקן מעדיף בשלב הזה להמשיך ולמצות את כל האופציות באירופה.

אשדוד נפרדה עד לתום העונה גם משני חלוצים שלה, הזר דידייה קוגבינה וטימור אביטן. מספר קבוצות רצו את השניים, כמו הפועל ירושלים, יבנה וקריית-גת, שמנסה לשרוד בליגה ולבסוף הייתה זו קריית-גת שזכתה בשני השחקנים שינסו לעזור לה להישאר בלאומית. החלוץ סאליו טראוילי מבית"ר ת"א רמלה חתם וישחק בקבוצת הנוער.

אגב, אשדוד ניסתה לצרף את קשרה הזר של הפועל ר"ג, דידיה ברוסו, אבל ר"ג, סירבה לשחררו בגלל שהיא מאמינה שהוא יכול לעזור לה לעלות ליגה. צירופו של משה אוחיון הוריד את האופציה של הזר מרמת גן סופית. מחר (11.45) יערוך אוחיון את אימון "החזרה הביתה" שלו באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך