הסמל חוזר הביתה: משה אוחיון חתם עד לסוף העונה במ.ס אשדוד

לאחר קדנציה של שנה וחצי בהפועל תל אביב, משה אוחיון חוזר הביתה למ.ס אשדוד כשהמטרה היא לחזור לליגת העל

חיזוק משמעותי במיוחד לקבוצת מ.ס אשדוד, כשהקפטן ושחקן הקבוצה לשעבר משה אוחיון חזר למ.ס אשדוד ויחתום בה עד לסיום העונה. המשא ומתן בין השחקן לקבוצה התנהל מספר ימים ורגע לפני סיום מועד ההעברות המו"מ הבשיל לסיכום כספי בין הצדדים, כאשר גם משה אוחיון וגם מ.ס אשדוד הגמישו את התנאים בשביל לקיים את העסקה.

לאחר שמשה אוחיון עזב את מ.ס אשדוד הוא עבר לשחק בלגיה ורשההפולנית ולאחר מכן עבר ללוצרן מהליגה השוויצרית, ב2012 חתם בקבוצה של רוני לוי אנורתוסיס פמגוסטה ואף זכה בתואר שער העונה, בשנת 2014 חתם בהפועל תל אביב ושיחק בה עד לאחרונה. משה אוחיון ללא ספק אחד השחקנים האהובים והאוהדים בקרב האהודים והחתמתו היא הצהרה של קברניטי הקבוצה שהמטרה העיקרית והיחידה היא לחזור לליגת העל.

משה אוחיון סיפר לאשדוד אונליין: "אני נרגש ושמח מאוד לחזור למ.ס אשדוד הבית שלי, והמטרה שלנו היא לחזור לליגת העל בסיום העונה, למקום שהיא ראויה לה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך