מפחיד: אשדודי רכש נשק ותכנן להתנקש באדם שמכר לו רכב מעוקל

משטרת אשדוד עצרה תושב אשדוד שאיים באמצעות הפייסבוק להתנקש בחייו של אדם שמכר לו רכב מסוג גולף, בטענה שהרכב מעוקל

משטרת ישראל עצרה לפני כשבועיים תושב אשדוד, 23, בחשד כי היה בכוונתו לפגוע באדם אחר שמכר לו רכב. במהלך חיפוש שערכו הבלשים אותר נשק מאולתר אותו רכש על פי החשד באלפי שקלים לביצוע המשימה. הצעיר הועבר לחקירה במשטרה שם קשר עצמו למיוחס לו. השבוע הוגש נגדו כתב אישום באמצעות הפרקליטות בבית המשפט המחוזי.

בלשי משטרת ישראל עצרו לפני כשבועיים את תושב אשדוד, יליד 92', שהחליט לנקום באדם ממנו רכש רכב במיטב כספו. במהלך חיפוש שערכו הבלשים אותר ברשותו של החשוד נשק מאולתר דמוי 16M שהוסב לקוטר 9 מ"מ ומחסנית ובה מספר כדורים. החשוד נעצר על ידי בלשי תחנת אשדוד לחקירה במשטרה ובמהלך חקירתו במחלק התשאול סיפר החשוד כי רכש את הנשק במטרה להרתיע את בעל החוב החייב לו כסף. עוד הוסיף וציין החשוד כי במידה וזה לא היה משלם את חובו, אז "אללה ווכאבר" לדבריו. במהלך חקירתו עלה כי החשוד רכש לפני זמן מה רכב מסוג "גולף" מתושב אשדוד אך בשלב ביצוע הליך העברת בעלות עלה כי הרכב מעוקל וזה נותר עם הרכב ללא יכולת להעבירו על שמו. בחלוף הזמן, ומאחר ולא היה באפשרותו לבצע מבחן רישוי לרכב וזה הועמד סמוך לביתו, נגרר הרכב מהמקום מאחר והיווה מטרד לציבור, "גרוטאה". ככל הנראה בשל כך גמלה בליבו ההחלטה לנקום במוכר ועל כן רכש את הנשק המאולתר בסכום כספי של אלפי שקלים. תוך כדי כך, החל החשוד מפרסם ברשת החברתית על כוונותיו במסרים מאיימים לסגור חשבון עם מי שעשה לו עוול. בלשי משטרת אשדוד שעלו על המתרחש עצרו את החשוד עוד בטרם יוציא לפועל את כוונותיו ותפסו את הנשק, כאמור, ולאחר שהוארך מעצרו בשבועיים האחרונים, הוגש כנגדו השבוע כתב אישום באמצעות הפרקליטות בבית המשפט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך