אם מרציאנו לא יסכם בקבוצה עד לסיום ההעברות יש סיכוי שיחזור למ.ס

אופיר מרציאנו שעזב את קבוצתו הבלגית מוסקורן, לא ירצה לוותר על מקומו בשער נבחרת ישראל. לכן הוא צריך לשחק. הוא מעדיף את אירופה ואם לא את ליגת העל, אבל אם לא ימצא קבוצה הוא עשוי לחזור למועדון ספורט אשדוד ולעזור לה לעלות לליגת העל. בחמישי בלילה מסתיימות ההעברות ולא מן הנמנע שהוא יגיע לקבוצה.
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

אופיר מרציאנו עשוי להגיע למ.ס אשדוד ולעזור לה לעלות לליגת העל.

מרציאנו שרוצה לשחק ובמיוחד לשחק בעשר נבחרת ישראל, יודע שאם לא יחזור לעמוד בשער, הוא עלול להפסיד את מקומו בנבחרת. כרגע הוא מעדיף לשחק אומנם באירופה וסוכנו דודו דאהן מטפל בעניינו, אבל אם לא ימצא קבוצה באירופה, הוא עשוי לשוב לארץ.

בארץ, הוא יעדיף לשחק בליגת העל, אבל אם לא ימצא קבוצה, הרי שהאופציה של מועדון ספורט הופכת לראלית מאוד. כבר היו שחקנים גדולים כמו אלי אוחנה, שחזר ממכלן שבבלגיה לבית"ר ירושלים בליגה השנייה. הוא עוד חזר לאחר שזכה איתה בתואר מחזיקת גביע המחזיקות האירופאי (1988) שהייתה אז המסגרת השנייה בחשיבותה באירופה. אוחנה עלה איתה לליגת הלאומית דאז וזכה באליפות. אגב שולי גילארדי היה שוער נבחרת ישראל, כששיחק בליגה השנייה במדי הפועל ר"ג.
בליגת העל היו קבוצות שהתעניינו במרציאנו, בניהן מכבי חיפה הפועל ת"א, אבל כאמור הוא מחפש תחילה את דרכו באירופה. לגבי הועל ת"א, לאחר חזרתו של השוער אריאל הרוש לכושר משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך