בן 15 חטף וגנב את תיקה של קשישה

פעילות עיקשת ונמרצת של שוטרי משטרת ישראל הביאה למעצר חשוד בחטיפת תיק שבחקירתו הודה במעשה. בליל יום חמישי בעת שיצאה תושבת העיר אשדוד, 74, מאחד הקניונים בעיר, הגיח צעיר וחטף את תיקה שהכיל כסף, מסמכיה האישיים ומכשיר סלולארי. פעילות מהירה במשטרה הביאה למעצרו של החשוד כבר למחרת היום. לפני זמן קצר הגיעו השוטרים לביתה של האישה והשיבו לה את מכשיר הפלאפון.

ביום חמישי האחרון בשעות הערב התקבל דיווח במוקד משטרת ישראל על אירוע בו נחטף תיק מתושבת אשדוד, ילידת 41', בעת שיצאה מאחד הקניונים בעיר. חשוד שהגיח בחשיכה נטל את תיקה האישי שהכיל כסף, מסמכים ומכשיר פלאפון. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר חשוד במעשה. בפעילות אינטנסיבית של בלשי המשטרה בתחנת אשדוד אותר חשוד במעשה, קטין כבן 15, שנעצר כשברשותו מכשיר הפלאפון והועבר לחקירה במשטרה. במהלך חקירתו במחלק הנוער במשטרת אשדוד קשר עצמו החשוד למיוחס לו והודה במעשה. היום בצהריים הגיעו שוטרי מחלק הנוער לביתה של בעלת הפלאפון והשיבו את מכשיר הסלולארי לידיה. חקירת האירוע נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך