טבעונים התפרצו למסעדות באשדוד כשידיהם מגואלות בדם

טבעונים התפרצו למסעדות באשדוד כשידיהם מגואלות בדם

הערב עם צאת השבת, יצאו פעילים טבעונים להפגנה ומחאה באזור אשדוד וכפי שהם קוראים לזה: פעולת "זה לא אוכל זו אלימות" , והחליטו להתמקד באזור הסיטי, כשידיהם מגואלות בדם, ושלטים הזועקים על התעללות בבעלי חיים, פרצו הפעילים למסעדות שמוכרות דברי בשר כמו ציפורה ומקדולנד בקניון הסיטי והפגינו תוך כדי הפרעה מכוערת ללקוחות המסעדות, בעלי המסעדות המבוהלים הזמינו ניידות משטרה במטרה לפנות את המפגינים ולמנוע מהם להפריע ללקוחותיהם, השוטרים שהגיעו למקום הוציאו את הפעילים לקול קריאת הסועדים לבצע מעצר על רקע השגת גבול.

׳מזעזע׳ לא פחות, כך אמרו לקוחות במסעדות שונות ברובע הסיטי, אשר כל רצונם היה לבלות בצאת השבת יחד עם קרובי משפחתם. קובי, מלצר במסעדת ציפורה אשדוד, אמר ל׳אשדוד אונליין׳ אנחנו כל מוצאי שבת עסוקים עם הלקוחות שלנו, היום במהלך העבודה פתאום התפרצו לכאן פעילים של הטבעונים, וצעקו והפריעו ללקוחות כשידיהם מלאות דם, זה היה מראה מזעזע".

לקוח שהיה במקום סיפר: "הגעתי לפה לחגוג יום הולדת עם כל המשפחה, שילמנו על המנות מאות שקלים ואז מגיעים מנוולים כאלה עם ידיים מגואלות בדם והורסים לנו את הארוחה, שיתביישו ולא יתערבו לנו בצלחת"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך