פופקורן במשחק עונה

רעיון נהדר של הנהלת מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל, למשוך קהל למשחק העונה מול רמת חן הראשונה ביום שני (18.30, שידור ישיר בערוץ 5+), באשדוד. מי שיגיע למשחק, יזכה לפופ קורן!! לבקשת המשטרה יחולקו כרטיסים בשל הצפי של המשטרה לקהל רב. יש רק 110 כרטיסים ועד יש לשמור לאוהדי רמת חן. הכרטיסים יחולקו ביום ראשון באימון בשעה16.00. כל הקדום זוכה. ויש גם פופ קורן...
פופקורן במשחק עונה

רעיון מהפכני ומדהים לקבוצת הכדורסל של האלופה מכבי בן אשדוד, לקראת משחק העונה מול רמת חן הראשונה, שייערך ביום שני, 18.30, באשדוד. הקבוצה תחלק…פופ קורן למי שיגיע.

אשדוד היא האלופה והשנייה בטבלה, היא תארח את רמת חן הראשונה, כשבר ניצחה פעמיים העונה את אשדוד בליגה, בשני הסיבובים הראשונים. אשדוד רוצה שיגיע קהל רב ולכן הרעיון, לחלק פופ קורן…בנוסף להצגה שצפויה על הפרקט.

המשטרה שמעריכה כי האולם יהיה מלא, ביקשה לחלק את הכרטיסים עוד לפני המשחק, לכן הקבוצה תחלק באימון הקרוב שלה ביום ראשון את הכרטיסים בשעה 16.00. מאחר ויש רק 1100 כרטיסים ועוד צריך להעביר ליריבה כרטיסים, הרי ששווה ורצוי להגיע לאימון.

לגבי החלק המקצועי, במשחק תיטול חלק הזרה החדשה, קאריסמה פן, שהגיעה מראשל"צ. זו תהיה הזדמנות טובהלצפות בה. פן חתמה חוזה בן חודש ימים לערך, אז ייבחנו שוב הצדדים את המשך ההתקשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך