ירושלים של מעלה. 0:3 גדול למ.ס על קטמון ירושלים ומקום ראשון

ניצחון גדול למ.ס אשדוד, 0:3 (צילום כל השערים בכתבה) על קטמון ירושלים מהטובות "והלוהטות" בליגת בתקופה הזו. ניצחון שהעלה אותה למקום הראשון. עזריאל כבש את הראשון ואינברום שלא שיחק בגביע, בישל פעמיים, לסירושטיין (שער 7 כבלם) ובקל. המאמן אואט הלך על התקפה והצליח. אוחנה שהצטיין: "ניתן וצריך לעלות ליגה".
ירושלים של מעלה. 0:3 גדול למ.ס על קטמון ירושלים ומקום ראשון

מקום ראשון. זמני או לא. ראשון. מועדון ספורט אשדוד התאוששה ועוד מול אחת הקבוצות הטובות "והלוהטות" בליגה לאחרונה הפועל קטמון ירושלים. מה זה התאוששה, התפוצצה 0:3. ניצחון ומקום ראשון בליגה, לאחר שלוד השנייה סיימה בתיקו 1:1 עם אשקלון.

מחמאות למאמן רוני אואט. אואט עלה עם שחקנים התקפיים בכדי להשיג ניצחון, במיוחד לאחר ההפסד 1:3.בליגה לעפולה. אואט ידע הפסד נוסף או אפילו תיקו, עלול לגרום ללחץ סביב הקבוצה שרוצה ליגת העל בתום העונה.

כבר בדקה 7, כמעט עלתה אשדוד ליתרון. חן עזריאל נשלח לרחבת קטמון בכדור ארוך  ובאחד על אחד מול אוהד סיידוף נעצר בבעיטה מזווית קשה. עברה רק דקה ועשר של דין דוד שחזר מפציעה, נפסל בטענת נבדל. עוד 5 דקות ועוד החמצה. רועי דיין שחזר אף הוא מהפציעה, החמיץ שער מ-5 מטרים. אבל בדקה ה-19, מיכאל אוחנה נכנס לרחבה מסר לחן עזריאל שבעט לפינה השמאלית של אוהד סיידוף.

המחצית השנייה עוד יותר טובה. בדקה ה-67 אור אינברום (שלא שיחק בגביע) הגביה כדור למיקי סירושטיין הבלם שנגח לשער וקבע 0:2 ואת השער השביעי שלו, כבלם! בדקה ה-73, נגמר המשחק. אינברום עם בישול שני, העביר לרועי בקל המצוין והסיפור נגמר. 0:3 לאשדוד- ומקום ראשון.

מיכאל אוחנה, מהמצטיינים במשחק: המטרה שלנו להציג משחק כדורגל טוב. אני מנסה לשפר את עצמי בכל משחק. אנחנו גאים בקבוצה שלנו. אין ספק שאנחנו מאמינים בעצמנו שניתן וצריך לעלות ליגה, אבל הדרך ארוכה".

 

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניבאלדו, מיקי סירושטיין, אדיר טובול, תום מונד, מיכאל אוחנה, אור אינברום (בנצי מושל, 76'), חן עזריאל, דין דוד (מאוריציו קורדיירו, 76') ורועי דיין (רועי בקל, 55').

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך