הפועל אשדוד רוצה להתאושש מול פ"ת האחרונה בליגה

לאחר 3 הפסדים רצופים בליגה, רוצה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד להתאווש ולחזור לנצח. היריבה שלה היא הכי נוחה שיכולה להיות. אשדוד תתארח ביום שישי (14.30) אצל האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת לה אין ולו נקודה אחת. הקבוצה תחזר את גיל כרמין ויותם טל הפצועים. אשדוד שלישית ורוצה להגיע לפליאוף העליון (4 הראשונות).
הפועל אשדוד רוצה להתאושש מול פ"ת האחרונה בליגה

לאחר ההפסד למכבי ת"א 33:21 ,המוליכה, שהיה ההפסד השלישי ברציפות, ירצו בהפועל אשדוד לנצח לאחר 3 ההפסדים, ולעצור את הרצף השלילי.

כמו בהזמנה, תשחק בשישי (14.30), אשדוד מול הפועל פ"ת, האחרונה בטבלה, לה 12 הפסדים מ-12 משחקים. אפילו לא נקודה אחת.זוהי בדיוק הקבוצה שיכולה להביא לנצחון ראשון לאחר 3 ההפסדים, שיהיה גם הניצחון הראשון בסיבוב השני. המלאבסים עדיין בלי נקודות, אבל הם מאותתים שזה קרוב מתמיד עם הרכש החדש, בוריס גרק. כך, לפחות זה נראה בהפסד שלהם בנס ציונה 27:23 במחזור האחרון. לכן אשדד חייבת להזהר, גם במשחק כזה.

באשדוד ייחסרו יותם טל שסיים אתה עונה ואמור לעבור ניתוח בכתפו וגיל כרמין שעבר ניתוח ומחלים. אבל למרת חסרונם של השניים, אמורה אשדוד לא להתקשות, לפחות על הנייר, מול פ"ת ולנצח.

המטרה של שאדוד הייתה ונשארה פליאוף עליון (מהגביע היא הודחה על ידי נס ציונה). את הסיבוב הראשון היא פתחה גם בהפסד למכבי ת"א ואח"כ ניצחה את פ"ת ומשם התחילה סידרה מדהימה של ניצחונות וסיבוב ראשון כמעט מושלם. בקבוצה מקווים ששוב יחזור הסיפור על עצמו. אשדוד שלישית כרגע בליגה עם 16 נקודות, כמו רמה"ש הרביעית ונקודה יותר מאס"א החמישית, משם לא עולים לפליאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך