נוער מצוין: תלמידי מקיף ה' אספו 100 אלף שקל למימון השתלת כליה ליורי מיכאלי

המטרה הסופית היא לגייס 600 אלף שקל, כדי להציל את חייו של יורי מיכאלי מאשדוד, שזקוק בבהילות להשתלת כליה, תלמידי מקיף ה' ארגנו ערב מרגש, במהלכו נאספו כ-100 אלף שקל. יורי מיכאלי: "מרגש אותי שהנוער של מקיף ה' נרתם למעני"
נוער מצוין: תלמידי מקיף ה' אספו 100 אלף שקל למימון השתלת כליה ליורי מיכאלי

מאות תלמידי י"ב, חברים ובני משפחה הגיעו ביום רביעי החולף לשני אירועי ההתרמה שארגן מקיף ה' לגיוס 600 אלף שקל למימון השתלת כליה בחו"ל ליורי מיכאלי, בן 49, אב ל-3 מאשדוד. עד היום נאספו כ-100 אלף שקל ויורי מביע אופטימיות שבזכות עוד אנשים טובים, יצליחו לגייס את הסכום הדרוש.

יורי מיכאלי: "זה בכלל לא מובן מאליו שתלמידי י"ב במקיף ה' , 'נוער הסמארטפונים', נרתמו בהפסקות לאסוף תרומות למעני ובאו בערב כדי לתמוך בי ולתרום למטרה. אני לא אוהב פרסום ובטח לא להצטייר כמסכן והחלש בכל הסיפור הזה. מגיל 17, בגיל של התלמידים האלה, שאני סובל מהכליות והיה חשוב לי להעביר להם את המסר שלמרות שלא קיבלו אותי לצבא בגלל המחלה, התנדבתי וגם אחר כך פעלתי בהתנדבות למען נוער בסיכון ופגועי נפש. היה לי חשוב לומר להם שלא משנה באיזה מצב אתה נמצא, אתה תמיד יכול לתרום ולעשות למען האחרים ולמען המדינה".

"חשוב לי שגם המבוגרים מסביבי שדואגים כל הזמן לפרנסה ולא תמיד יש להם את הפנאי להביט לצדדים, יידעו שיש הרבה אנשים טובים בדרך", אומר יורי ומוסיף: "יש אנשים עם לב טוב שרק מחכים שמישהו ייתן להם את ההזדמנות ויכוון אותם לעזור ולתרום. אני מודה מאוד לכל התורמים ולצוות בית הספר, משפחת מקיף ה', בראשותו של המנהל יעקב לוי שלמרות המשימות הלימודיות השקיעו יחד עם גיסי פיני, רכז שכבת י"ב, חודש שלם לטובת הפקת אירועי ההתרמה. אני מודה גם לאומנים שהקדישו מזמנם להופיע בשני מופעי ההתרמה ונשארו עד הסוף". כאן המקום לציין כי גם תלמידי מקיף ט' ותלמידי בי"ס קשת שם לומדים ילדיו, קיימו מבצעי התרמה למען יורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך