דין דוד עשוי לחזור להרכב הקבוצה

ביום שישי (15.00) תארח מ.ס אשדוד את הפועל קטמון ירושלים המשתפרת. קטמון עלתה למקום השישי, מרחק 2 נקודות מאשדוד השלישית. זה משחק על "6 נקודות". אשדוד לאחר הפסד בליגה לעפולה ובגביע לבני יהודה, מחפשת ניצחון.
בן זקן

מועדון ספורט אשדוד יארח ביום שישי  (15.00), את קבוצת הפועל קטמון ירושלים הממוקמת במקום השלישי מרחק 2 נקודות בלבד מאשדוד השלישית. המטרה ברורה . ניצחון בכדי להתרחק מקטמון והתקרב למקומות 1-2. כך שמדובר במשחק על "6 נקודות".

קטמון נמצאת בתקופה מצוינת. הקבוצה מגיעה אחרי ניצחון מול ראשל"צ בטדי וברצף מוצלח מאוד מאז הגעתו של פרדי דוד, המאמן, בקטמון התחילו לדבר על עליית ליגה, לאחר שכבר דיברו על חשש מהירידה. היא כבשה עד כה 26 שערים, אבל ספגה 30. כך שצפוי על הנייר משחק עם שערים.

מנגד אשדוד,מגיעה לאחר ההפסד לעפולה ובגביע והרצון הוא לחזור לנצח. כמו שזה נראה, דין דוד עשוי לחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה וגם הזר החדש מאוריציו קורדיירו אמור להיות משולב, כמו גם רועי דיין וחן עזריאל. כך שלמאמן רוני אואט יש "כאב ראש" טוב עם מי לפתוח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך