מוזיאון בתנועה

קבוצת מחול דנה רוטנברג במופע נע באוזן 2.0: מופע גלריה ייחודי המשלב לראשונה בעולם מחול ומדריכי שמע (Audio Guides)
מוזיאון בתנועה

המופע נע בתוך חלל הגלריה ומציע זוויות צפיה של 360 מעלות על ההתרחשות המחולית. .לכל צופה ניתן מדריך שמע (Audio Guide ) ואזניות אישיות. פס הקול נקבע על ידי הצופה עצמו, ורק הוא או היא שומעים אותו. בניגוד למופע רגיל בו הסאונד מגיע מרמקולים חיצוניים, "נע באוזן" מאפשר על פי בחירה, לשני צופים זה לצד זה לשמוע ערוצים שונים, כל אחד בזמנו ועל פי בחירתו.

מדריך השמע מכיל בתוכו ערוצי שמע ממוספרים והצופה מוזמן ברגעים נתונים לבחור בפסקול לכל קטע (לדוגמא, על מנת להאזין לפסקול קלאסי – לחץ 1). כל ערוץ אופציונלי מתוכנן בהתאמה למתרחש על הבמה ומשנה את מה שעינינו רואות. מה בערוצים? הפתעות מגוונות שנעות בין ביוגרפיות דרך קטעי מוסיקה שונים, מונולוגים, סודות מאחורי היצירה ועוד – וכל אלה מלווים את ההתרחשות בגלריה – על הקירות וברחבי החלל.
כוריאוגרפיה: דנה רוטנברג ,ייעוץ מוסיקלי: דודי סופר ,טקסט: דנה רוטנברג, תלבושות: ענבר נמירובסקי, רקדנים יוצרים: ענבר נמירובסקי, עינת בצלאל, גיל קרר, עידן פורגס.

תאריך: יום שבת ,30 בינואר 2016 בשעה 11:00

מחיר :50 ש"ח.

מוזיאון אשדוד לאמנות,דרך ארץ 8,אשדוד. להזמנות: 08-8545180/1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך