קאריסמה פן מראשל"צ חתמה במכבי בן אשדוד

קאריסמה פן, 24, 1.92, שחקנית הפועל ראשל"צ, עד לפני 3 שבועות, חתמה באלופה מכבי בן אשדוד. החוזה כרגע הוא בן שבועיים עד שהצדדים יקבלו החלטה הלאה. כריזמה תהיה הזרה השלישית של מכבי בן אשדוד, סנוף לטאנישה רייט ותרזה פלאיסנס מוניק. היא תשחק מול רמת חן בשני.
קאריסמה פן מראשל"צ חתמה במכבי בן אשדוד

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל לנשים, החתימה אמש את קארסימה פן, 24, 1.92, ששיחקה בהפועל ראשל"צ, עד לפני 3 שבועות.

בקבוצה חיפשו זרה שלישית גבוהה והחליטו ללכת על פן. פן ככל הנראה לא הסתדרה עם ראשל"צ, שכממוקמת כרגע חמישית בליגה ואשדוד החליטה לצרפה. אגב, ההסכם הוא לשבועיים בערך, עד אז יחליטו שני הצדדים אם להאריכו. אגב כבר אירע השנה שאשדוד שחררה שחקנית לאחר חודש, שלא התרשמו ממנה, כמו מוניק אוליבר.

פן תוכל לשחק כבר במשחק החשוב, ביום שני, באשדוד מול המוליכה רמת חן. פן תצטרף לשתי הזרות הנוספות המצוינות של הקבוצה, טאנישה רייט ותרזה פלאיסנס מוניק.

פן, סנטרית הפועל ראשל"צ בעונה וחצי האחרונות, העמידה ב-14 משחקי ליגה העונה בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, ממוצעים של 13.7 נק' ו-8.9 ריב' ב-33:58 דק' על הפרקט.

בקבוצה לא רצו להשיאר עם 2 זרות, בגלל שלקבוצות הצמרת יש 3 זרות ואשדוד רוצה להיות בסיבוב השלישי ובוודאי בפליאוף, עם 3 זרות, מה שיעמיד את אשדוד, לה השיראליות מהטובות בליגה, בעמדת מפתח למשחקים החשובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך