מתפללים לשלומו: הרב פינטו יצא למסע תפילות יחד עם עשרות מחסידיו

תלמידיו של הרב פינטו התלוו אליו למסע תפילות על קברי צדיקים בצפון לרפואתו
מתפללים לשלומו: הרב פינטו יצא למסע תפילות יחד עם עשרות מחסידיו

מסע הקודש של האדמו"ר יאשיהו יוסף פינטו שליט״א על ציון רבי שמעון בר יוחאי לרגל סיום מאה ספרי הזוהר שסיימו קהל החסידים מכל העולם. עלה הצדיק עם קהל גדול מחסידיו ומלומדי הזוהר לציוני הצדיקים ובראשם רבי שמעון בר יוחאי את המסע החלו בציון הארי ז״ל בבית החיים בצפת ובציון הנביא הושע בן בארי לזכותו עורכים בכל יום שלישי סעודה בקרב האדמו"ר וחסידיו.

בן ציון עטיה מחסידי כבוד האדמו"ר אומר זה מעמד מרגש אנחנו לא יודעים אם היתה קהילה קדושה שסיימו 100 פעמים סיומי זוהר קדוש בזמן של חודש וחצי ימים, אמר האדמו"ר שליט"א מסע הקודש לצדיקים בעד תפילה מיוחדת בעד הרפואה שלמה לאדמור שליט"א.
לאחר ההשתטחות נערכה סעודת מצווה לכבוד הושע בן בארי ברוב עם והאדמו״ר הגה״צ, הרב יאשיהו יוסף פינטו נשא מדברותיו הקדושים ברוב עם במעלת לימוד הזוה״ק ודבקות בצדיקים היה התרגשות גדולה וקידוש ה' עצום האדמו"ר ביקש לשיר בציון הוושע בן בארי ואמר שזו סגולה בדוקה ומנוסה לקבל כל יום שלישי לקיים סעודה לכבודו של הוושע בן בארי ולבקש ישועה ורואים ניסים ונפלאות גדולות קהילתנו שובה ישראל בארץ והעולם קיבלה כאחד מהיסודות לקיים סעודה כל יום שלישי לכבוד הנביא הוושע בן בארי תלמיד הישיבה רבי אלירן אזולאי אומר בהתרגשות אני ממש נרגש איזה מעמד קדוש זכות עצומה לסיים זוהר בציון הוושע בן בארי ועוד היום האדמור חילק שוב למחר וכל יום חיזוק של לימוד הזוהר הקדוש כוחו של רבי שמעון בר יוחאי חזק ולמעלה מעצום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך