נעצרו בשמינית. הפסד 2:1 למ.ס אשדוד לבני יהודה בגביע

מ.ס אשדוד לא תמשיך בגביע המדינה. היא נוצחה 2:1 על ידי בני יהודה מליגת העל ונעצרה בשמינית. אשדוד לא נפלה מבני יהודה, אבל בגביע אי אפשר לתקן. עכשיו נותרה הליגה. הבשורה הטובה, דין דוד, חזר והוא נראה כשיר וכבש שער. המשחק נפתח באיחור של חצי שעה עד שהמגרש באשדוד אושר בשל הגשמים.
כובש השער דין דוד
את שלו הוא עשה. כובש השער דין דוד. (צילום פבל)

בדקה ה-45, כשרועי דיין עמד לבדו מול איינוגבה שוער, בני יהודה, הרגשנו כמו סינדרלה. זה נראה בדרך ל-0:1 לאשדוד, בדקה הכי קריטית שיכולה הייתה להיות, במחצית הראשונה. אבל רועי דיין נכשל ואנחנו נשארנו רק עם ההרגשה של סינדרלה וחזרנו למציאות.

בני יהודה לא שיחקה טוב מאשדוד, לא היה פער של ליגות. ההפך הוא הנכון. רועי דיין יכול היה בדקה ה-31 לכבוש, כמו בדקה ה-45, אבל גם כאן, הוא היה מול איינוגבה  וניסה להקפיץ מעליו בנגיעה במקום להמשיך קדימה ולבעוט ממצב טוב יותר, והכדור המשיך החוצה.

בני יהודה הייתה פשוט יותר מפוקסת ליד השער וניצלה כמעט עד תום את ההזדמנויות שלה. בדקה ה-75, דין מורי הכניס כדור מצוין לגל צרויה, שמזוית קשה הקשית מעל משפתי. 3 דקות לסיום, היה זה תורו של רז מאיר למצב דומה ול-0:2.

אשדוד חזרה בתוספת הזמן, לאחר שדין דוד, שנכנס כמחליף, הקדים את הבלם דין מורי וכבש. 2:1, מעט מידי ומאוחר מידי. עכשיו נותרה אשדוד עם הליגה. המטרה כאן חשובה מהגביע, עם כל הכבוד לגביע. המטרה לחזור לליגת העל..ואולי בעונה הבאה מול בני יהודה…להתקן.

אגב המשחק נפתח באיחור של חצי שעה, מאחר והיה חשש שלא יתקיים בשל הצפת הגשמים ברחבות. לבסוף הוחלט לקיימו. כאמור רק באיחור של חצי שעה.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן ( מאוריציו, 77'), ניבאלדו, מיקי סירושטיין, אדיר טובול, רועי בקל, תום מונד, בנצי מושל, חן עזריאל, מיכאל אוחנה ורועי דיין (דין דוד, 72').

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך