שקי מלט טורקי לייצור מנהרות בעזה מגיעות דרך נמל אשדוד

בזמן שצה"ל נערך לסבב לחימה נוסף מצד רצועת עזה, שקי מלט "הומניטריות" מועברות מנמל אשדוד לרצועת עזה

בזמן שתושבי מדינת ישראל הסמוכים לרצועת עזה מרגישים ושומעים רעשים של חפירת מנהרות מעזה לישראל, ובזמן שבכירי צה"ל מודים כי יתכן וישנן מנהרות בשטח ישראל, מנמל אשדוד נכנסו לאחרונה טונות רבות של שקי מלט שהגיעו ממדינת טורקיה הישר לנמל אשדוד, וככל הנראה ישמשו את מחבלי החמאס והג'יאד האיסלמי ליצירת מנהרות.
אך ברשות הפלסטינית וברצועה משדרים עסקים כרגיל, ובהודעה תמימה שהוציאו כדי לא לעורר חשד אמר זאהר אבו ג'בה, יו"ר מועצת המנהלים של חברת נאשיונל סטיל הפלשתינאית, הצהיר כי משלוח של מלט תורכי הגיע לנמל אשדוד בדרכו לרצועת עזה. אבו ג'בה מסר כי המשלוח הראשון, במשקל 3,300 טון, הגיע לנמל אשדוד ביום שני השבוע. אבו ג'בה גילה כי חברתו חתמה על הסכמים עם מפעלי מלט בתורכיה לייבא 50 אלף טון במשך שלושה חודשים. המלט התורכי יסייע לעבודות השיקום ברצועת עזה. המלט יוכנס לרצועה דרך מעבר כרם שלום ויחולק ברצועה בפיקוח של האו"ם.

כאמור אמש פורסם בכלי התקשורת הרבים על חשש כבד למנהרות בשטח ישראל שנבנו בעמל של כמעט שנתיים, ובהקדשת ימים ולילות של מאות מחבלים, וזאת במטרה אחת, להיכנס לשטח ישראל ולבצע פיגוע ראוותני, מומחים בצה"ל אמרו כי הם נערכים בהתאם, ובינתיים במשרד האוצר העבירו תקציב מיוחד למשרד הביטחון כדי לנסות לטפל במנהרות. אך בנתיים הם לא שמיים לב לאלפי טונות של מלט שמועבר ישירות לשטח ישראל, ונספר כעזרה הומניטרית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך