בנות אשדוד סבלו מהקור באולם בחולון

מכבי בן אשדוד ניצחה את אליצור חולון במשחק ביום שני בליגת העל בכדורסל לנשים. אבל במשך כל המשחק, סבלו כולם מהקור המקפיא. כי באולם "קציר" בחולון לא היה חימום. אנשי הספסל של הקבוצה בכלל סבלו מהקור. הקבוצה ממשיכה לחפש זרה אמריקאית גבוהה.
בנות אשדוד שמחות
שמחות שמחות..אבל קר. בנות אשדוד (צילום באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ביום שני כשרבים מאיתנו חיפשו תנור להתחמם מולו, יצאו בנות מכבי בן אשדוד למשחק ליגה, במסגרת ליגת העל לנשים בכדורסל, מול אליצור חולון. עד כאן עוד ידיעה רגילה.

אבל, מסתבר כי האולם, בקציר חולון לא היה מחומם והבנות שיחקו פשוט בקור מקפיא. כולם סבלו שם מקור, במיוחד אנשי הספסל, אשר היו צריכים להיות סטטיים וללא חימום. מאנשי הקבוצה היה מי שסיפר שהקור באולם היה בלתי נסבל וחיכו שהמשחק ייגמר בכדי שיוכלו להתחמם.

בקבוצה סיפרו כי במקרים רבים בליגת הנשים התנאים באולמות הם תנאים שלא ראויים לליגה הבכירה. כמו שזה נראה הקבוצות כבר התרגלו ומדובר בדבר חשוב שינוי, כי בכל זאת מדובר בליגה הבכירה ביותר לנשים.

בקבוצה ממשיכים לחפש זרה אמריקאית גבוהה. הכיוון הוא עדיין בסין ובאשדוד מקיים כי במהלך הסיבוב השלישי תנחת פה זרה איכותית, בוודאי שתעזור לקבוצה בפליאוף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך