ת"א האחרת. הפסד לאשדוד מול הפועל ת"א 73:89

לאחר הניצחון הגדול במחזור הקודם על מכבי ת"א, יצאה אשדוד באר טוביה לשחק מול התל אביבית השנייה, הפועל ת"א. הפעם הייתה זו ת"א שניצחה 73:89. תומאס, וורקמן ושולדבראנד עוד שמרו את אשדוד במשחק. גארט וסוואן (עם נקודה אחת), לא "הגיעו" למשחק והיו רחוקים מרמתם. ההפסד עלול להזיק לאשדוד במאבק על המקום בפליאוף.
ת"א האחרת. הפסד לאשדוד מול הפועל ת"א 73:89

לא כל שבוע ת"א. לאחר הניצחון הגדול על מכבי ת"א, פגשה מכבי אשדו באר-טוביה, את הפועל ת"א, במסגרת ליגת ווינר בכדורסל. הפעם הייתה זו תל אביב האחרת, הפועל היא זו שגברה 73:89 על אשדוד.

ההפסד עלול לפגוע בהמשך בעלייה לפליאוף, מאחר ואם הפועל ת"א, הנאבקת עם אשדוד על מקום בפליאוף, תהיה שווה לה בנקודות, אז הפועל ניצחה בהפרש גדול יותר בסך הכל שני המפגשים ולכן לה יהיה היתרון.

אשדוד נשארה עוד במשחק, בזכות צ'ארלס תומס, יהונתן שולדבראנד, אקס הפועל ת"א ווילי וורקמן. מנגד אייזה סוואן ודיונטה גארט, פשוט היו מתחת לרמתם ולא עזרו לקבוצה. במיוחד סוואן שקלע נקודה אחת בלבד.

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
סוואן מנסה, אבל זה לא היה היום שלו. (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

שולדבראנד בקושי הספיק להניח את הפרחים בצד וכבר קבע יתרון 0:6 בצמד שלשות. וויליאמסון הכניס את האדומים לעניינים ועם פתיחה חמה משלו השווה ל-10:10. לימונד שנכנס לקצב העביר את היתרון לראשונה לאדומים ושלשות שלו ושל בלאט חתמו את הרבע ביתרון 21:24 לאדומים.

לימונד המצוין המשיך לקלוע בקצב מסחרר, אבל גלאדנס עלה טוב מהספסל וצימק ל-31:29 בלבד. האדומים נתנו את הטון ושלשה של באטל העלתה אותו לראשונה על הלוח והשלימה ריצת 0:8 בדרך ליתרון דו-ספרתי, 30:41. וורקמן שמכיר היטב את הטבעות בהיכל קבוצת שלמה ייצר סלים חשובים שהחזיקו את הקבוצה בתמונה, אבל באטל ולימונד כבר שלטו לחלוטין במשחק וחמש רצופות של הרכז האמריקאי הגדילו ל-39:52 בהפסקה.

 שני האקסים האדומים, וורקמן ושולדבראנד, הורידו לחד-ספרתי בתחילת הרבע השלישי, אבל רות'בארט ולימונד החזירו ל-46:56. וורקמן המשיך לחגוג בהתקפה עם אסיסטים נהדרים, תומאס התאושש ממחצית ראשונה שקטה והקאמבק נמשך עם שלשה של שולדבראנד. הול בסל ראשון במשחק וסוואן ותומאס מהקו השוו ל-62:62, לפני שסימונס חתם את הרבע ביתרון מזערי, 62:64.

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
לימונד המצטיין במשחק מול סוואן. (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

האדומים התאוששו בהתקפה, אבל וורקמן ושולדבראנד שמרו על מרחק נקודה, 70:69. וויליאמסון וסימונס ניצלו דקות פחות טובות של אשדוד והגדילו ל-69:76. האורחים איבדו קשר עם הטבעת ולימונד וסימונס החזירו את הפער לדו-ספרתי, 69:82 אחרי 12 נקודות ללא מענה. תומאס שבר סוף סוף את הבצורת עם סל קשה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ונאור התכבד בשלשה שכיבתה את האורות באופן סופי, 73:89 בסיום.

קלעו לאשדוד: תומאס 19, וורקמן 16, שולדבראנד 15, גארט 12, גלאדנס 5, סולומון 3, הול 2, סוואן 1.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך